Дистанційне навчання 9-Б клас
Спочатку прочитай та запам’ятай основне з вказаного параграфа, розглянь способи розв’язання задач у параграфі, а потім розв’язуй у робочому зошиті запропоновані завдання, відділяючи тему від теми. Це буде підготовкою до контрольної роботи, яку необхідно написати після відновлення навчання в школі.
Даний матеріал можливо опрацювати самостійно.
Після перевірки теоретичного матеріалу, розв’язків даних завдань з твоїм поясненням, контрольної роботи буде виставлена тематична оцінка. Успіхів!
9 – А, 9 – Б класи Алгебра
№ |
Тема |
Стор. |
Пункт |
Номера |
1 |
Випадкові події. Імовірність випадкової події |
140 |
19 |
572, 576, 578, 580, 582, 584, 588, 592 На повторення 598-601 |
2 |
Статистичні дані |
147 |
20 |
605, 606, 610, 612,613,614, 615,616,617 На повторення 620-622 |
3 |
Математичне моделювання |
128 |
17 |
507,511,514,516,518,521 На повторення 526-529 |
4 |
Відсоткові розрахунки. Формула складних відсотків |
133 |
18 |
534,537,539,541,543,544,546, 548,550,553,554,560 |
9 – А, 9 – Б класи Геометрія
№ |
Тема |
Стор. |
Пара- граф |
Номера |
1 |
Симетрія відносно прямої |
118 |
18 |
603,605,606,607,612 |
2 |
Поворот |
126 |
19 |
641.646,650(2) |
3 |
Паралельне перенесення |
131 |
20 |
663,664,670,679 |
4 |
Перетворення подібності |
136 |
21 |
695.698.699.704.706.707.708.713,714,715(1) |
5 |
Взаємне розміщення прямих і площин у просторі |
184 |
27 |
915,916,921,922,923,924,927,932(1), 933,934(1),937,939,941 |
Мій домашній телефон 51-9-25,
мобільний телефон 097-237-86-48 або 063-209-83-49
Вчитель Масленко Л.І.
Учитель Слюсар Ірина Василівна
9-Б клас. Українська мова
1. Опрацювати матеріал у підручнику на с. 76-77, 162; с.166-169; с.177
2. Виконати письмово вправи 95, 293, написати власну автобіографію.
Українська література
1. Прочитати повість «Маруся» Г. Квітки-Основ’яненка; знати зміст
2. Опрацювати матеріал з підручника на с. 148-159; вивчити напам’ять одну поезіюпоета-романтика (на вибір)
3. Опрацювати матеріал з підручника на с. 159-162
4. Виконати письмово тести на с. 137-138, 163,155
Біологія 9 клас.
1. |
Залози внутрішньої секреції. Опрацювати п. 47, 48 пит. 1-8, пит.. 8 письмово. |
2. |
Залози змішаної секреції. Опрацювати п. 49. |
3. |
Гіпоталамо-гіпофізарна система. Опрацювати п. 50. Тести. |
4. |
Етапи онтогенезу людини. Опрацювати п. 51. |
5. |
Формування статевих ознак. Генетичне визначення статі. Опрацювати п. 52 |
6. . |
Будова статевих органів. Опрацювати п. 53.
|
1 рівень
Завдання 1-6 мають по чотири варіанти відповідей, із яких лише ОДНА ПРАВИЛЬНА. Виберіть правильну відповідь.
1. Укажіть залозу внутрішньої секреції, яка виробляє гормон росту:
А) вилочкова; В) гіпофіз;
Б) яєчник; Г) надниркові залози.
2. Визначте залозу змішаної секреції:
А) слинна; В) щитоподібна;
Б) підшлункова; Г) епіфіз.
3. Укажіть залозу внутрішньої секреції, яка виробляє гормон норадреналін:
А) щитоподібна; В) надниркові залози;
Б) статева; Г) гіпофіз.
4. Укажіть куди виділяються секрети залоз внутрішньої секреції:
А) кровоносні судини; В) м’язи;
Б) грудна порожнина; Г) черевна порожнина.
5. Визначте хворобу, спричинену нестачею гормону росту:
А) акромегалія; В) карликовість;
Б) мікседема; Г) гігантизм.
6. Назвіть гормон, надмірне виділення якого спричиняє базедову хворобу:
А) інсулін; В) тестостерон;
Б)адреналін; Г) тироксин.
2 рівень
Завдання 7 передбачає вибір КІЛЬКОХ правильних із запропонованих варіантів.
7. Укажіть залози внутрішньої секреції, порушення функцій яких спричиняє затримку росту дитини.
(2 правильні відповіді)
A) Щитоподібна;
Б) підшлункова;
B) гіпофіз;
Г) вилочкова;
Д) надниркові залози.
У завданнях 8,9 упишіть пропущені в тексті слова
8. Гормони кіркового шару наднирників регулюють обмін речовин. При нестачі їх розвивається __________ хвороба.
9. Гормон задньої долі гіпофіза _________________________ підвищує артеріальний тиск і зменшує кількість сечі.
3 рівень
У завданні 10,11 необхідно встановити відповідність інформації, утворити логічні пари. До кожного рядка, позначеного ЦИФРОЮ, доберіть відповідник, позначений БУКВОЮ.
1. Гіпофіз; А) Регуляція росту;
2. епіфіз; Б) розвиток материнського інстинкту;
3. яєчник; В) регуляція добової активності;
4. надниркові залози. Г) адаптація до несприятливих умов;
Д) регуляція імунітету.
11. Установіть відповідність між наведеними симптомами та назвами хвороби.
1. Підвищений обмін речовин, нервове збудження; А) Цукровий діабет;
2. гіперглікемія; Б) кретинізм;
3. розумова відсталість; В) гігантизм;
4. великий зріст (до 2 м). Г) базедова хвороба;
Д) бронзова хвороба.
1. |
Розвиток статевих клітин. Опрацювати п. 54, пит..1 – 3,письмово пит. 3..
|
2. |
Менструальний цикл. Опрацювати п. 54, пит..4 – 9,письмово пит.10.
|
3. |
Запліднення. Опрацювати п. 55, пит..1 – 5,письмово пит. 6..
|
Зарубіжна література
Паланюк Ю.П.
9 – А, Б клас
1.Дж.Байрон Поема «Мазепа».
Прочитати поему, аналізувати.
Вивчити напам’ять поезію Байрона (на вибір)
2.А.Міцкевич.
Прочитати життєвий та творчий шлях письменника.
Вивчити напамя’ть поезію Міцкевича (на вибір)
9-А, 9-Б |
Історія України |
П. 24 П.25, дати відповіді на завдання 6, 12 письмово в зошит |
9-А, 9-Б |
Всесвітня історія |
П.20, дати відповідь на завдання 1 письмово в зошит П.21, виконати завдання 4 письмово в зошит |
9-А, 9-Б |
Правознавство |
П. 15, виконати завдання 7 письмово в зошит П. 16, виконати тести на ст.120 письмово в зошит |
Історія України – п.26
Всесвітня історія – п.22, завдання 2 письмово в зошит
Правознавство – п.17
Завдання з ХІМІЇ
9 клас
Опрацювати §16, вивчити елементи-органогени.
Опрацювати§17, вивчити властивості метану. № 157 – 164 – виконати письмово.
Опрацювати §18, вивчити визначення на стор. 113 (червоним кольором); вивчити напам’ять (і здати на оцінку!!!) гомологи метану – таблиця на стор. 114(вчити перші два стовпчики:назву та хімічну формулу).
№ 168 – 176 – виконати письмово (навіть ті, що вказано усно).
Опрацювати § 19, виконати письмово № 178 – 182.
Опрацювати §20, виконати письмово № 186 – 189.
Опрацювати §22, виконати письмово № 197 – 203.
Фізика
Тема «Електричний струм у різних середовищах» (4 год)
Опрацювати §24-27
Виконати завдання 12, відповісти на питання на ст. 111.
9 клас(географія)
1.Тема «Паливно-енергетичний комплекс України» сторінка 115 і далі. Закінчити практичну роботу №6 і виконати практичну роботу №7 в зошиті для практичних робіт.
2. На контурній карті підписати по 5 різних типів електростанцій.
3. Тема: «Металургійний комплекс України. Чорна металургія» опрацювати сторінки 116-121 підручника. За малюнком в підручнику ознайомитись з технологією виплавки чорних металів.
4.Тема : «Кольорова металургія» опрацювати сторінки 212-125 підручника. Виконати практичну роботу №8 в зошиті для практичних робіт.
Інформатика
Тема «Комп’ютерні мережі»(2 год)
Опрацювати § 13, 14
Виконати завдання 2 (с. 205), 1 (с. 217)
Задания для дистанционного обучения
по русскому языку для учеников 9-Б класса
Учитель Проскурина Н.В.
1.Проверьте знание теории по теме «Сложное предложение», написав цифровой диктант (стр.164 учебника «Русский язык. 9 класс. Баландина Н.Ф., Дегтярёва К.В., Лебедева С.А.)
2. Выполните письменно в рабочих тетрадях упражнение 3 (стр.165 учебника).
3. Тем ученикам, у которых нет учебников, составить письменное сочинение с использованием разных видов сложных предложений на тему «С чего начинается Родина?» (1 страница)
4. Самостоятельно выучите теорию по теме «Сложноподчиненные предложения с однородным, параллельным, последовательным подчинением».
ТЕОРИЯ
Виды подчинения в СПП с несколькими придаточными
В СПП может быть более одного придаточного предложения. В этом случае важно понять, как все части сложного предложения связаны между собой, что чему подчиняется. Возможны три вида:
1) последовательное подчинение,
2) параллельное подчинение,
3) однородное подчинение.
Последовательное подчинение
При последовательном подчинении образуется цепочка предложений: главному предложению подчиняется первое придаточное, первому придаточному – второе придаточное и т.д. При этом виде подчинения каждое придаточное является главным для последующего придаточного.
Пример:
Я боюсь, что Анна опоздает на экзамен, который должен начаться рано утром.
Схема: [ … ], (союз что … ), (союзное слово который…).
При последовательном подчинении придаточное, относящееся к главному, называют придаточным первой степени, а следующее придаточное – придаточным второй степени и т.д.
Параллельное подчинение
Если к одному главному предложению относятся придаточные разных типов, то образуется параллельное подчинение. При этом виде подчинения оба придаточных относятся к одному главному. Важно, что эти придаточные разных типов и они отвечают на разные вопросы.
Пример:
Когда вошла учительница, ребята встали, чтобы поприветствовать её.
Схема: (союзное слово когда … ), [ … ], ( союз чтобы …).
Однородное подчинение
Если придаточные предложения являются предложениями одного типа и относятся к одному и тому же члену главного предложения или всему главному в целом, то образуется однородное подчинение. При однородном подчинении придаточные отвечают на один и тот же вопрос.
Пример:
Я неожиданно почувствовала, как напряжение спало и как легко стало у меня на душе.
Схема: [ … ], (союз как … ) и (союз как … ).
Придаточные изъяснительные предложения аналогичны однородным членам предложения, между собой они связаны союзом и. Оба придаточных относятся к члену предложения в главном. Запятая между ними не ставится.
Важно, что при однородном подчинении союзы или союзные слова могут опускаться, что характерно для предложений с несколькими придаточными.
5. Выполните в робочих тетрадях тестирование по теме «Сложноподчиненные предложения с однородным, параллельным, последовательным подчинением».
Жнлаю успеха!
Тестирование
«Сложноподчиненные предложения с однородным, параллельным, последовательным подчинением»
1. Верно ли, что в СПП может быть более одного придаточного предложения?
o да
o нет
2. Как называется подчинение, когда главному предложению подчиняется первое придаточное, первому - второе и т.д.?
o последовательное подчинение
o однородное подчинение
o параллельное подчинение
3. Как называется подчинение, когда к одному главному предложению относятся придаточные разных типов?
o последовательное подчинение
o однородное подчинение
o параллельное подчинение
4. Как называется подчинение, когда придаточные являются предложениями одного типа и относятся к одному и тому же члену главного предложения или всему главному в целом?
o последовательное подчинение
o однородное подчинение
o параллельное подчинение
5. Каким является подчинение в предложении: Когда окончился спектакль, дети захлопали, чтобы артисты почувствовали их благодарность.?
o последовательное подчинение
o параллельное подчинение
o однородное подчинение
6. Каким является подчинение в предложении: Я думаю, что в следующей серии герой спасёт девушку, в которую он влюблён.?
o последовательное подчинение
o параллельное подчинение
o однородное подчинение
7. Каким является подчинение в предложении: Я услышал, как хлопнула дверь и как заговорили люди в прихожей.?
o последовательное подчинение
o параллельное подчинение
o однородное подчинение
8. Каким является подчинение в предложении: Я думаю, что брат будет рад моему подарку и что я сделала очень удачный выбор.?
o последовательное подчинение
o параллельное подчинение
o однородное подчинение
9. Нужна ли запятая между придаточными предложениями, соединёнными союзом и при однородном подчинении их главному предложению?
o да
o нет
10. Верно ли считать, что при однородном подчинении придаточные предложения аналогичны однородным членам предложения, связанным между собой союзом и?
o да
o нет
Англійська мова
Pupil’s book:
1) С. 114 – переписати в словник, вивчити слова;
2) Впр. 2, с. 114 – розповідати про зникаючих тварин (додаткова інформація);
3) С.117 – переписати в словник, вивчити слова;
4) Впр. 1, с. 117 – розповідати про шляхи захисту довкілля;
5) С. 120 – переписати в словник, вивчити слова;
6) Впр. 4, с. 121 – розповідати, що ми можемо зробити для збереження довкілля
7) Впр. 3, с. 124 – читати, перекладати, виконувати тести (впр. 4, 5, 6, с. 126)
8) Впр. 10, с. 132 – проектна робота;
9) Впр. 1, с. 133 - переказувати
Workbook:
1) Впр. 1, с. 33
2) Урок 4, с. 34
3) Впр. 1, с.35
4) Урок 6, с. 36
5) Впр. 1, с. 37
6) Впр. 2, с. 37