Дистанційне навчання 8-Б клас
Клас |
Предмет |
Вчитель |
Тема |
Завдання |
8-Б |
Алгебра |
Шрамко О.М |
Рівняння х2=а. |
§13, №.264,266,267,268№269. |
|
|
Shramko1973@ukr.net |
Числові множини. Ірраціональні та дійсні числа. |
§14, №285,286,289,297,301 |
8-Б |
Геометрія |
Шрамко О.М |
Многокутник і його елементи. Сума кутів опуклого многокутника. Вписані і описані многокутники |
§15,№662(3),663(3),664(3),669,670,674(1). |
|
|
|
Площа многокутника. Площа прямокутника |
§16,№688(1),689(1),694,695(1),696(1),699(1). |
|
|
|
Площа паралелограма (ромба,квадрата). |
§17, №728(1),729(1),732(1),734(1),735(1),736(1),738(1),743(1). |
Клас |
Предмет |
Вчитель |
Тема |
Завдання |
8-Б |
Алгебра |
Шрамко О.М Shramko1973@ukr.net |
Арифметичний квадратний корінь з добутку і дробу. Добуток і частка квадратних коренів |
§15,№307,308,309,310,311,312. |
8-Б |
Геометрія |
Шрамко О.М |
Площа трапеції |
§19 №779(1),800(1),801(1),802(1),802,805(1),807(1). |
Українська література 8-Б клас
Завдання виконувати в зошитах з української літератури
(писати число, домашня робота)
Урок №1
1. Літературний диктант
1. Епоха, в яку жила і творила Леся Українка.
2. Назвіть кількох патріотів України, навколо яких виховувалась майбутня письменниця.
3. Кого з дітейКосачівназивалиспільниміменемМишолосіє?
4. Кому поетесаприсвятиласвій перший вірш «Надія»?
5. Щобулоджереломзнань для майбутньоїписьменниці, коли вона навчаласьвдома?
6. Назвапідручника, який написала Леся Українка для своєїменшоїсестри.
7. Авторами найулюбленішихкнижокЛарисиПетрівнибули…
8. Гурток, одним ізкерівниківякогобулапоетеса.
9. За допомогоюякогописьменника у 1893 році у Львовівийшла перша збіркавіршівЛесіУкраїнки — «На крилахпісень».
10. Кому ізвидатнихписьменниківналежить фраза, щостосуєтьсяпоетеси: «…Україна не чула такого сильного гарячого та поетичного слова, як із уст сеїслабосилої, хвороїдівчини… Україна, на наш погляд, нині не маєпоета, щобміг силою і різносторонністюсвого таланту зрівнятися з ЛесеюУкраїнкою»?
11. Третязбіркапоетесимаєназву…
12. Визначтеміста, в якихспорудженопам’ятникиЛесіУкраїнки.
Поезія «Давня весна»
1. Проведення тестового опитування
1. До якого ліричного жанру належить поезія «Давня весна»?
а) Пейзажного;
б) інтимного;
в) філософського;
г) громадського.
2. Ознака, за якою поетеса не характеризує весну. Красуня-весна:
а) весела;
б) щедра;
в) мила;
г) пахуча.
3. Весна «летіла хутко, мов…»:
а) стріла;
б) куля;
в) стокрила;
г) мить.
4. Під час свого руху красуня розсипала:
а) квіти;
б) пісні;
в) сонячнепроміння;
г) позитивніемоції.
5. Вслід за весною можнабулопобачити:
а) політспівучихптахів;
б) радість на обличчях людей;
в) як танекрига;
г) зграюметеликів.
6. З приходом весни все довкола:
а) загуділо;
б) задзвеніло;
в) загомоніло;
г) зашуміло.
7. Для всіх весна — це…:
а) сільськогосподарськіроботи;
б) можливістьвирушити на полювання;
в) дарунки;
г) новіклопоти.
8. Через щоліричнагероїняпоезії обурена на весну? Боцяпора:
а) дратуєїї;
б) завдає болю і страждань;
в) забула про неї;
г) змушуєпрацювати на землі.
9. З якого дерева посипалисяквіти у вікно до героїніпоезії?
а) З вишні;
б) сливи;
в) каштану;
г) яблуні.
10. Листячкозелене на дереві:
а) заблищало;
б) замайоріло;
в) затріпотіло;
г) замиготіло.
11. Гай письменницяназиває:
а) замріяним;
б) щирим;
в) любим;
г) казковим.
12. Хатинка, в якій мешкала ліричнагероїняпоезії:
а) знаходиласянеподаліквідрічки;
б) була широкою і просторою;
в) названа піснею;
г) вважаласяоднією з гостинних.
Урок №2
Поезія « Хотіла б я піснею стати»
(вивчити напам’ять)
1. Проведення тестового опитування.
1. Леся Українкавиявилабажаннястати:
а) легендою;
б) піснею;
в) казкою;
г) мудрою порадою.
2. Поетесапрагне:
а) возвеличити красу на землі;
б) бути корисноюсуспільству;
в) вільно по світулітати;
г) порозумітися з природою.
3. Якийприкметник-характеристика найчастішевикористанийавторкоютвору?
а) Ясний;
б) гучніший;
в) прозорий;
г) вільний.
4. Співгероїніпоезіїможна буде почути:
а) на хвиляхлюдських;
б) на узбережжі моря;
в) під зорями небесними;
г) середланів широких.
5. Як Леся Українкахарактеризуєсвоїмрії? Вони:
а) ясні і гучні;
б) крилаті й вільні;
в) щирі й благородні;
г) чисті й прозорі.
6. Вітер у творірозносив:
а) піснюпоетеси;
б) бризкиморські;
в) пахощіквітів;
г) луну.
7. Щастя у поетеси:
а) чарівне;
б) таємне;
в) приховане;
г) здобуте в боротьбі.
8. Одним ізбажаньліричноїгероїнібуло:
а) піднятися на гору високу;
б) буяти над морем;
в) віднайтиквіткущастя;
г) насолоджуватися красою квітів.
9. На думку М. Євшана, пісня для ЛесіУкраїнки:
а) потреба душі;
б) завзятістьпід час роботи;
в) вияв артистизму;
г) вміння довести свою обдарованість.
10. Художнійзасіб, якийдопомагаєЛесіУкраїнки в поезіївиявитисвоїпочуття, ставши піснею:
а) порівняння;
б) епітет;
в) метафора;
г) повторення.
11. Співпоетесипід зорями буде:
а) дзвінким;
б) гучним;
в) знайомим;
г) тривалим.
12. Якими в поезіїзображеніхвиліморські?
а) Каламутними;
б) високими;
в) прозорими;
г) сяючими.
Примітка. За кожнуправильнувідповідьвстановлюється 1 бал.
Урок №3
Поема « Давня казка»
Уривок напам’ять:
а) від слів «Навіть трудно розказати…» до слів «Мовкрізь землю провалився» або
б) від слів «Золотих не хочу лаврів…», кінчаючи словами «золоті надіть кайдани!».
1. Проведення тестового опитування
І розділ
1. Яку винагородухочеотриматипоетеса за розповідьказки?
а) Лаври;
б) увагу та слухняністьдітей;
в) в’язкубубликів;
г) склянку меду.
2. Країна, в якійвідбуватимутьсяподіїказки:
а) Франція;
б) невідома;
в) фантастична;
г) Англія.
3. Леся Українкавизначила жанр своготвору, а саме:
а) казкова поема;
б) ліричнаоповідь;
в) філософськаказка;
г) казка у віршах.
4. Поета у творіпоетесаназиває:
а) нещасним і талановитим
б) уважним і кмітливим;
в) сором’язливим і спритним;
г) пунктуальним і винахідливим.
5. Про яке невміння поет зізнається у творі?
а) Танцювати;
б) малювати;
в) співати;
г) виразнодекламувативласніпоезії.
6. «Стоголосою луною по світурозносилась» поетова:
а) пісня;
б) слава;
в) поезія;
г) щирість.
7. Хто раз у раз відвідувавпоета?
а) Селянськідіти;
б) молодь;
в) місцеве панство;
г) люди похилоговіку.
8. Слово поета «всім давало»:
а) піднесеність і бадьорість;
б) розвагу і пораду;
в) можливістьпозбутисявсього лихого;
г) користь і впевненість у самовизначенні.
9. Герой твору не відчувавні голоду, ні холоду, боотримувавдопомогувід:
а) Господа;
б) простого люду;
в) кобзарів;
г) князя.
10. Щодня поет полюблявприходитидо:
а) гаю;
б) річки;
в) лісногострумка;
г) селянськихмалюнків.
11. Кому з героївтвору належать слова: «Гей! — обережно, Вікузбавитилюдині!»?
а) Мисливцю;
б) поету;
в) селянину;
г) лицарю.
12. Лицар, впершезустрівшись з поетом, порівнявйогоз:
а) диким звіром;
б) птахом;
в) старцем;
г) примароюдіброви.
13. Поет не сподобавсялицарю через те, щовін:
а) образивлайливим словом вельможу;
б) відмовивсяпіднятися, бо лежав на самісінькійстежині;
в) виявивсярозумнішим за пана;
г) не став на коліна перед ним.
14. Характеризуючилицаря, поетеса назвала його:
а) лихим;
б) жорстоким;
в) підступним;
г) легковажним.
15. Рими у поета—:
а) молодята;
б) перепілочки;
в) промінчики;
г) соколята.
16. Перша зустрічгероївбуламиттєвоючерез:
а) складніпогодніумови;
б) пораненнялицаря;
в) небажанняспілкуватисяодне з одним;
г) те, щолицар не мав часу і поспішав на полювання;
17. Поет подякувавпановіза:
а) чемнеставленняйого до себе;
б) щедрість, бо той дав йомугроші;
в) послугу, яку намагалисянадатимисливцілицаря;
г) те, що той подарувавзбіркутворівфранцузькихписьменників.
18. Зустрівшисьвдруге, лицархотівдатипоетові:
а) спробувати шматки м’ясазапеченоговепряка;
б) рушницю на пам’ять;
в) гроші;
г) можливістьвиявитисвій талант.
19. Своїмбагатством поет уважав:
а) сонце;
б) небо;
в) повітря;
г) океан.
20. Поет бувзадоволенийтим, щомав:
а) талант до написаннятворів;
б) щастя;
в) багато грошей;
г) можливістьзахиститилісовихтваринвідмисливців.
21. Повертаючись з роботи, сільська молодь приязнопривіталасядо:
а) мисливців;
б) лицаря;
в) старця;
г) поета.
22. Музичнийінструмент, за допомогоюякого поет мавможливістьпродемострувати свою майстерність:
а) сопілка;
б) гармонь;
в) гітара;
г) мандоліна.
23. Щастя для поета — мати:
а) великий гонорар за своїпоезії;
б) волю;
в) графство;
г) повагу до себе відлицаря.
ІІ розділ
1. Літнімвечором поет, сидячи у своїйхатині, слухавпісні, щолунали:
а) по полю;
б) у діброві;
в) білярічки;
г) вулицею села.
Примітка. За кожнуправильнувідповідьвстановлюється 1 бал.
Урок №4
1. Проведення тестового опитування
ІІ розділ
1. Щобпривернути до себе увагуІзідори, Бертольдовирішує для неї:
а) виконати серенаду;
б) станцювати;
в) запропонуватипоїхати з ним на полювання;
г) подарувати смарагд.
2. «Нелегким полюванням» для лицарябуло:
а) спіймати пташку;
б) дібратиноти для виконаннямузики;
в) скластипоезію;
г) віднайтимузичнийінструмент.
3. Чим поет чарувавусюгромаду?
а) Своїми думками і вчинками;
б) вміннямрозумітипроблеми народу;
в) красою душі;
г) чудовимипоезіями.
4. Яку винагородумавотриматимитецьпослугу, за надануБертольду?
а) Золотих монет;
б) буланого коня;
в) дозвіл на прогулянку в графськомулісі;
г) жодної.
5. ХарактеризуючиІзольду, лицар сказав, щовона:
а) примхлива;
б) приваблива;
в) вродлива;
г) всебічнообдарована.
6. Яку подякуотримавБертольдовідІзідори, виконуючи для неїсеренаду?
а) Перстень;
б) маленькухустку;
в) червонеяблуко;
г) квіткутроянди.
ІІІ розділ
1. Післявиконаннясеренади у Бертольда зникла:
а) туга;
б) лиха думка;
в) надія;
г) жорстокість.
2. У військовомупоході солдат розважала:
а) пісня;
б) музика;
в) Ізідора;
г) вільна думка.
3. Бусурманськегосподарство, кудивирушивБертольдо з військом, знаходилосяза:
а) горами;
б) океаном;
в) морем;
г) лісом.
4. Залишивширідний край, воїнивідчули:
а) тугу за Батьківщиною;
б) смертельнунебезпеку;
в) радістьвід того, щотеперматимутьможливістьотриматибагато грошей за перемогу над ворогом;
г) сильними і мужніми.
5. Карлоса, Гвідо і Бертольда військообрало за старших, оскільки вони були:
а) відважними;
б) багатими;
в) панами;
г) кмітливими.
6. Завойовуючибусурманськіміста, Бертольдовідчувавсебе:
а) сміливим;
б) щасливим;
в) бадьорим;
г) жорстоким.
Примітка. За кожнуправильнувідповідьвстановлюється 1 бал.
Скласти та записати в зошити хронологічну таблицю життя і творчості В. Сосюри с. 148-149
Прочитати виразно поезію «Сад» с. 149
Вивчити напам’ять поезію В. Сосюри «Любіть Україну» с. 151-152
Написати аналіз поезії "Любіть Україну" в робочий зошит
Біологія 8 клас.
1. |
Клас Хрящові риби. Загальна характеристика класу, особливості процесів життєдіяльності. Опрацювати п. 35 стор.163. |
2. |
Різноманітність хрящових риб. Роль хрящових риб у природі та житті людини. Опрацювати п. 35 підготувати повідомлення про акул, скатів. |
3. |
Клас Кісткові риби. Загальна характеристика класу. Опрацювати п. 32. |
4. |
Поведінка і сезонні явища у житті риб Опрацювати п. 34. Тести на стор.171. |
1. |
Різноманітність кісткових риб.Опрацювати п. 36 підготувати повідомлення по даній темі. |
2. |
Значення риб у природі та житті людини. Рибне господарство. Охорона риб.Опрацювати п. 34, вміти відповідати на питання в кінці параграфа. |
Завдання для дистанційного навчання
з української мови для учнів 8-Б класу.
Вчитель Проскуріна Н.В.
proskurinanatalya@ukr.net
1. Опрацювати теоретичний матеріал, розміщений на 181-200 стор. підручника «Українська мова. 8 клас».
2. Перевірити свої знання, давши усні відповіді на запитання для самоконтролю, розміщені на стор.204 підручника.
3. Виконати письмово в робочому зошиті вправи 298, 299, 317, 320.
4. Виконати в робочому зошиті тестові завдання до теми «Звертання. Вставні слова».
Бажаю успіхів!
Тестування
«Звертання. Вставні слова»
1. Укажіть правильні твердження.
а) Звертання — слово, що називає того, до кого звертаються з мовленням;
б) Поширені звертання складаються з двох слів;
в) Вставними називаються слова або сполучення слів, словосполучення, речення, що виражають ставлення мовця до висловлюваного ним повідомлення;
г) Звертання і вставні слова є членами речення.
2. У яких реченнях не вжито вставних слів?
а) Мабуть, у всьому Києві ніде немає кращого місця, аніж це, де виріс наш будинок (За Б. Житковим);
б) Мільйонери, як відомо, бувають різні (За М. Слабошпицьким);
в) Мені осіння ніч короткою здається (Леся Українка);
г) Ягня, здається, веселилось… (Т. Шевченко).
3. Укажіть речення, де неправильно вжито розділові знаки.
а) На моє щастя серед тих речей траплялися й старовинні рушники, на яких миготіла червона калина з темними листками, красувався буйним пломенем хміль (За І. Цюпою);
б) На щастя, краса не щезла з лиця нашої планети (За Г. Тарасенко);
в) Мабуть, тому, що душа наша приростає до рідної землі, до рідного її куточка (За Г. Тарасенко);
г) Та це не допомогло вгамувати скорботу, і нарешті хлопець кинувся у воду, немов в обійми сестрички (З календаря).
4. Укажіть речення, у яких наявні пунктуаційні помилки.
а) Стара підсліпуватими очима розглядала своє давнє шитво і, мабуть нічого не бачила окрім плямистого мережива (За І. Цюпою);
б) Мабуть, уже не чекав ніякої неприємної несподіванки (За М. Слабошпицьким);
в) Читачу, чи не буває тобі нудно часом? Тоді розгорни сторінки поеми життя і пошукай той розділ, де змальована людина, схожа на тебе… (За І. Вільде);
г) Вітчизно наша! Яка ж ти мальовнича, яка різнобарвна і яка привітна… (За Ю. Збанацьким).
5.Укажіть речення з поширеним звертанням.
а) Прощай, колиско, прощай, тепле гніздечко, прощай, школо наша, прощайте, дні незабутні, неповторні (За Ю. Збанацьким);
б) Народе мій, до тебе я ще верну… (В. Стус);
в) Дай мені крила, Україно! (М. Сингаївський);
г) Перший, починай!
6.Укажіть речення, у якому наявні вставні слова, що виражають почуття.
а) Отже, живемо ми в цьому будинку, в цій квартирі, і в нас на балконі завжди хтось живе (За Б. Житковим);
б) На щастя, краса не щезла з лиця нашої планети (За Г. Тарасенко);
в) Мабуть, тому, що душа наша приростає до рідної землі, до рідного її куточка (За Г. Тарасенко);
г) Учорашні школярі невміло прощаються, можливо, хтось комусь тисне руку і востаннє розходяться, можливо, розходяться на все життя (За Ю. Збанацьким).
7.Укажіть рядок із групою вставних слів одного розряду.
а) На радість, на щастя, можливо, треба думати;
б) Звичайно, певна річ, правда, шкода;
в) Будь ласка, вибачте, добридень;
г) Словом, однак, крім того, по-перше.
8. Яке слово не є вставним?
а) Пам’ятаю;
б) Навіть;
в) Наприклад;
г) Гадаю.
9. Укажіть речення тільки з непоширеним звертанням.
а) Де ти, Лесю? (За І. Драчем);
б) Совісте наша! (За І. Драчем);
в) Фантазіє, богиня легкокрила! (Леся Українка);
г) Мово рідна! Ти ж як море! (С. Плачинда);
10. Укажіть групу вставних слів дійсно, справді, безперечно.
а) Припущення, невпевненість;
б) Упевненість;
в) Почуття;
г) Ввічливість, привернення уваги.
11. Установіть відповідність між реченнями і вставними конструкціями в них (розділові знаки пропущено).
1. звертання
2. вставне слово
3. вставне словосполучення
4 вставне речення
а) Бува то правда кажучи звичайна крамарська буда яких безліч в Італії. (Леся Українка);
б) Воно мені мабуть так мало бути. (М. Вінграновський);
в) А я хвилину виберу скажу про командира отак за першим спогадом і другий виплива душа у нього щира… (А. Малишко);
г) Ми зберегли тебе вкраїнсько мово щоб лютий ворог не поранив. (П. Тичина);
д) Стежина неначе лоза виноградна пнеться по білій стіні гори. (Д. Павличко).
12. Напишіть невеликий роздум на одну з запропонованих тем, використовуючи поширені та непоширені звертання, вставні слова (словосполучення, речення) різних видів (види підпишіть над використаними вставними конструкціями).
Теми для міні-творів:
1. Ті держави здатні стати великими, у яких великі малі люди (О. Довженко).
2. Історія проситься в сни нащадків (Л. Костенко).
3. Людство не може зупинитися. Воно взяло надто великий розгін, рух для нього — це найвищий закон життя (П. Загребельний).
Англійська мова
Pupil’s book:
1) Впр. 1, с. 89 – вивчити слова, переписати в словник, переказувати текст;
2) С. 93 – переписати в словник, вивчити слова;
3) Впр. 1, с. 92 – розповідати про свій улюблений журнал;
4) С. 94 – переписати в словник, вивчити слова;
5) С. 185 – розповідати про британську пресу;
6) С. 97 – переписати в словник, вивчити слова;
7) Впр. 1, с. 97 – читати, перекладати, виконувати тестові завдання (впр. 2, 3, с. 98)
8) Впр. 1, с. 100 – тест;
9) Впр11, с. 103 – проектна робота;
10) С. 186 – розповідати про пресу у США
Workbook:
1) Впр. 1, с. 28
2) Впр. 2(а), с. 28
3) Урок 5, с. 30
4) Урок 6, с. 31
5) Уроки 7, 8, с. 32
Завдання з ХІМІЇ
8 клас
Опрацювати §21; № 189, 190 – виконати письмово. Вивчити напам’ять періодичний закон (виділений червоним кольором на стор. 132).
Опрацювати §22; № 193 – 195, 198, 199 – виконати усно; № 196, 197 - виконати письмово.
Опрацювати §23; вивчити виділене червоним кольором та курсивом.
№ 203 – 210 - виконати письмово із повним розв’язком.
Розв’язати задачі:
1. В якій масі фосфор (V) оксиду міститься 6,2 г Фосфору?
2. Оксид невідомого елементу має склад Е2О5. Масова частка оксисену в ньому становить 74,07%. Встановіть невідомий елемент.
3. Хімічна сполука містить Фосфор та Оксиген. Масові частки цих елементів відповідно становлять 43,66% та 56,34%. Визначте формулу сполуки.
4. До складу карбон оксиду входить 27,27% С. Визначте формулу оксиду.
5. Магній масою 7,2 г сполучається з 4,8 г Оксигену. Визначте формулу утвореної сполуки.
6. Вкажіть назву елемента та його порядковий номер, якщо відомо, що валентність його за Гідрогеном дорівнює одиниці, а формула вищого оксиду – Е2О7.
7. Елемент, який належить до V групи ПСХЕ, утворює сполук Н3ЕО4 з відносною молекулярною масою 142. Визначте цей елемент.
8. Визначте молекулярну формулу гідроксиду, якщо відомо, що відносна молекулярна маса цієї сполуки становить 121, а елемент, що входить до його складу, належить до ІІІ групи ПСХЕ.
Зарубіжна література
8-Б клас
Прочитати "Пісня про Роланда", опрацювати в підручнику с.170 (дати відповіді на питання(пит. 14,15 письмово в робочих зошитах)).
Історія України
П.24, записати в зошит умови Переяславського, Слободищенського договорів
П.25 до ст.170, виконати тестові завдання, дивись додаток №2
Всесвітня історія
П.12, виконати завдання 4 письмово в зошит
П.13, виконати завдання 2 письмово в зошит
Додаток №2 (8-А клас)
Історія України – п.25 прочитати повністю
Всесвітня історія – підготувати комп’ютерну презентацію або повідомлення (в зошит) про відомого художника часів Високого Відродження
Фізика
Тема «Робота і енергія» (4 год)
Опрацювати §41-44
Виконати вправи 25 (№ 1, 3, 4), 26, 27 (№ 1-4(усно), 5, 6).
8 клас (географія)
1.Виконати практичну роботу №3 в зошиті для практичних робіт і на контурну карту в практичній роботі підписати родовища корисних копалин України.
2.Виконати тести на сторінці 104-105 підручника письмово в робочому зошиті.
3.Опрацювати § 19 Тема:» Клімат України». Виконати завдання № 6 в кінці параграфа письмово в робочому зошиті.
4. Опрацювати § 20. Проаналізувати кліматичні карти в підручнику та атласах.
Завдання з української мови 8-Б клас (2 год) з 01.02 по 05.02.2016 р.
1. Опрацювати тему «Ділове мовлення. Протокол», розміщену на стор. 69 підручника «Рідна мова».
2. За поданим у вправі 84 зразком складіть і запишіть у робочих зошитах протокол класних зборів, де висловлювалася пропозиція прикрасити шкільне подвір’я малюнками, виконаними у стиліграфіті.
3. Опрацювати параграф 22 підручника «Рідна мова», в робочому зошиті виконати вправи 259, 264.
4. Письмово виконати тестування з теми «Однорідні члени речення» (виконувати і І,і ІІ варіанти кожному учневі).
1. Укажіть речення, ускладнене:
Варіант 1 Варіант 2
кількома рядами однорідних членів одним рядом однорідних членів
A) Крізь рожеві хмарки іноді пробивається рожевий сонячний промінь (О. Копиленко).
Б) Стомлені, виснажені боями, воїни були мовчазні й понурі.
B) Неначе човен в синім морі то виринав, то потопав (Т. Шевченко).
Г) Після пертого жаркого квітневого дня настав теплий тихий вечір (С. Васильченко).
Завдання 2 самостійної роботи 8 клас має на меті встановлення відповідності між рядками. До кожного рядка, позначеного цифрою, доберіть відповідник, позначений буквою.
2. Установіть відповідність між однорідними членами в реченні та групою, до якої вони належать
Варіант 1 Варіант 2
Речення 1 речення 2
1) Караюсь, мучусь, але не каюсь (Т. Шевченко).
2) Робота і мучить, і кормить, і учить (Народна творчість).
A. Однорідні члени речення із сполучниковим зв’язком;
Б. однорідні члени речення з безсполучниковим зв’язком;
B. однорідні члени речення зі змішаним зв’язком;
Г. однорідні члени речення з узагальнюючим словом.
Прочитайте текст. Виконайте завдання 3-4 до нього.
(1) Лисиць на острові було багато і почували вони себе там досить беспечно, бо в рибальські садиби навідувалися тільки зрідка зимою, а більшу частину року жили коштом пташиного населення східної частини острова. (2) Рибалки майже не полювали, тому і звірі й птахи жили на острові превільно. (3) Острів називався Лебединим, бо восени й весною його відвідували тисячами, а у деякі роки десятками тисяч лебеді, спиняючись тут під час своїх мандрувань з півночі у вирій а з вирію на північ.
(М. Трублаїні)
3. Укажіть речення, у яких наявна помилки:
Варіант 1 Варіант 2
орфографічні пунктуаційні
4. Укажіть речення, ускладнене:
Варіант 1 Варіант 2
однорідними членами дієприслівниковим зворотом
5. Уведіть у речення однорідні члени до слова:
Варіант 1 Варіант 2
дорогі освіту
Дорогі батьки. Ви подарували мені життя й щасливе дитинство, дбаєте про освіту, дякую Вам.
6. Проаналізувати фрагменти протоколів, відредагувати речення та записати відредаговане.