Дистанційне навчання 7-А клас
Українська мова
Учитель Слюсар Ірина Василівна
1. Опрацювати матеріал у підручнику на с. 154, 156, 159
2. Виконати письмово вправи 266, 274, 285
Клас |
Предмет |
Вчитель |
Тема |
Завдання |
7-А |
Алгебра |
Шрамко О. М Shramko1973@ukr.net |
Функція,область визначення і область значень. Способи задання функції. |
П.23, №775, 779, 781, 784, 790. |
|
|
|
Графік. Функція, як математична модель реальних процесів. |
П.24, №800, 808, 811, 815, 817(а), 818(а), 820, 822. |
7-А |
Геометрія |
Шрамко О.М |
Друга ознака рівності трикутників |
§13,№28,32,33. |
|
|
|
Властивості і ознака рівнобедреного трикутника |
§14,№12(1), 17,25,27,28(1), 29(1),30(1),37. |
|
|
|
Третя ознака рівності трикутників |
§15, №12,13,14. |
Клас |
Предмет |
Вчитель |
Тема |
Завдання |
7-А |
Алгебра |
Шрамко О. М Shramko1973@ukr.net |
Лінійна функція , її графік і властивості |
§25№830,833,835,837,839,843,845,847. |
7-А |
Геометрія |
Шрамко О.М |
Ознаки рівності трикутників |
§13-15, ст.103№37,40, ст.111№№39,43, ст..117№15 |
Українська література
Прочитайте казку Б. Лепкого «Мишка», дайте відповіді на тестові запитання в зошитах з української літератури . Якщо є можливість, окремим документом відішліть на мою адресу
1. Богдан Лепкий народився на
а. на Поділлі
б. на Волині
в. у Галичині
2. Мишка мала свою нірку в кутку, де нога від
а. ліжка
б. крісла
в. стола
3. Мишка вважала, що люди — це дуже … сотворіння
а. цікаві
б. ласкаві
в. страшні
4. Де вона не боялася нікого?
а. в норі
б. на подвір’ї
в. на горищі
5. У полі мишка зустрічалася зі своїми сестрами
а. з міста
б. з лісу
в. з лугу
6. ЇЇ господарі заробили добрі статки на
а. на війні
б. на голоді
в. на лихварстві
7. Чого просила жінка з міста для хворої дитини в господині мишки?
а. хліба
б. молока
в. меду
8. Мишка вирішила знищити «папір, що кривдою людською чути» -
а. боргові розписки
б. ощадні книжки
в. гроші
9. Хто жалував «ложки молока» для кота
а. мишка
б. господар
в. господиня
10. «Краще там, ніж у такій хаті». Це де?
а. на подвір’ї
б. на полі
в. в місті
11. Казка «Мишка» має підзаголовок
а. Казка для дітей
б. Казка для малих і великих
в. Казка для дітей; малих і великих
12. Встановіть відповідність:
1. експозиція а. мишка покидає помешкання
2. зав’язка б. помста мишки
3. розвиток дії в. розмова господарки з жінкою з міста
4. кульмінація г. мишка дізнається про голодне життя у місті
5. розв’язка д. опис умов, у яких жила мишка.
13. Казка «Мишка» належить до
а. казок про тварин
б. побутових казок
в. соціально-побутових казок
Ліна Костенко «Крига на Одрі», «Крила»
Прочитайте вірші.
Дайте усні відповіді на запитання с 172-173.
Вивчіть вірш «Крила» напам’ять.
До зошитів випишіть уривок з вірша «Крила на Одрі» від початку до «Крига буйно ломилась». Визначте художні засоби в ньому за зразком:
В цьому році зима
Не вдягала білої свити. персоніфікація, епітет
Якщо є можливість, окремим документом відішліть на мою електронну адресу: vvv62vvv@gmail.com
Біологія. 7 клас.
1. |
Особливості обміну речовин гетеротрофного організму. Опрацювати п .5. стор.22., пит.1 – 4. |
2. |
Живлення і травлення. Різноманітність травних систем. Опрацювати п .5. стор.22.,п..15 стор.65, п. 43 стор.199. |
3. |
Дихання та газообмін у тварин. Органи дихання, їх різноманітність та функції. Значення процесів дихання для вивільнення енергії в клітині. Опрацювати п .5. стор.23.,п..20 стор.91, п. 43 стор.200. |
4. |
Транспорт речовин у тварин. Незамкнена та замкнена кровоносні системи. Кров, її основні функції. Опрацювати п .5. стор.24.,п..20 стор.90, п. 43 стор.199. |
1. Виділення, його значення для організму. Форми виділення у тварин. Опрацювати п. 5 стор. 23, п.18 стор.80, п.20 стор.90,п.33 стор. 154.
2. Опора і рух. Види скелету. Значення опорно-рухової системи
Завдання для дистанційного навчання з німецької мови
Учитель : Семенюк О.П.
1. Опрацювати матеріал підручника, с. 86– 93.
2. Записати у словник нові слова та вивчити їх.
3. Виконати письмово вправи у робочому зошиті:
1) Впр.1, с. 43;
(Виконуючи вправу,звертай увагу на граматичну таблицю в підручнику, с.89)
2) Впр.1, впр.2 , с. 45;
(Виконуючи впр.1,звертай увагу на таблицю, с. 91.
Щоб виконати впр. 2, потрібно спочатку прочитати текст впр.2 підручника на с.92)
3) Впр.1, с. 46;
4. Виконати тестове завдання
Test
Wähle die richtige Endung des Adjektivs.
Вибери правильне закінчення прикметника
1) Mein klein___ Bruder ist 7 Jahre alt.
A -e B -es C -er
2) Dieses Modell finde ich besonders interessant__.
A -e B -es C -
3) Sie hat braun__ Augen und schwarz__ Haare.
A -en, -en B -e, -e C -e, -es
4) Ich finde kariert___ Hemden gut.
A -es B -em C -e
5) Zieh heute eine warm__ Jacke an, es ist kalt.
A -e B -en C -
6) Für den Winter brauche ich einen warm__ Mantel.
A -en B -e C -er
7) Wir haben gestern dunkelblau__ Jeans gekauft.
A -e B -er C -es
8) Meine Freundin hat heute einen weiß__ Pulli an.
A -er B -en C -es
9) Lena hat heute ein schön__ neu__ Kleid an.
A -es, -er B -es, -es C -en, -en
10) Dein weiß__ T-Shirt finde ich sehr gut.
A -es B -en C -e
Завдання для дистанційного навчання з німецької мови
Учитель: Семенюк О.П.
Моб. тел.: 097 4984104
1. Опрацювати матеріал підручника, с.95-104.
2. Записати у словник нові слова та вивчити їх.
3. Виконати письмово вправи у робочому зошиті:
1) Впр. 2, с. 48;
2) Впр. 4, с. 49;
3) Впр. 2, с .50 (Щоб виконати цю вправу, потрібно спочатку прочитати текст у
підручнику , с. 101);
1) Впр.3, с. 51 (Щоб виконати цю вправу, потрібно спочатку прочитати
електронний лист у підручнику , с. 103).
7-А, 7-Б |
Історія України |
П.13, написати історичний портрет Ярослава Осмомисла в зошит П.14, дати відповідь на завдання 9 письмово в зошит |
7-А, 7-Б |
Історія середніх віків |
П.13, написати в зошит хронологію (дати) Столітньої війни |
Англійська мова
Pupil’s book:
1) с. 99 – переписати в словник, вивчити нові слова;
2) Впр. 1, с.103 – читати, перекладати;
3) Впр. 2, с. 102 – тест;
4) С. 107 – переписати в словник, вивчити слова;
5) Впр. 1, с. 108 – повторити правила;
6) Впр. 1, с. 111 – читати,перекладати;
7) С. 114 – переписати в словник, вивчити слова;
8) Впр. 1, с. 116 – читати,перекладати;
9) С. 120 – переписати в словник, вивчити слова;
10) Впр. 1, с. 124 – читати, перекладати;
11) Знайти додаткову інформацію про Велику Британію.
12) С. 130 – переписати і вивчити нові слова
2) 13) Впр. 1 (С), с. 131 – читати, перекладати;
3) 14) Впр. 1 с. 135 – читати, перекладати;
15) Розповідати про популярні в Україні види спорту.
Workbook:
1) Впр. 57, с. 39
2) Впр. 58, с. 40
3) Впр. 60, с. 41
4) Впр. 61, с. 42
5) Впр. 62, с. 42
6) Впр. 65, с. 44
7) Впр. 66, с. 45
8) Впр. 67, с.45
9) Впр. 69, с. 47
10) Впр. 71, с. 48
11) Впр. 72, с. 49
Завдання з ХІМІЇ
7 клас
Опрацювати §14, 16, 17. Письмово виконати завдання 131, 134.
Письмово виконати наступні завдання:
1. Розставити коефіцієнти в запропонованих рівняннях хімічних реакцій:
І рівень
Zn+N2→Zn3N2
Ba+O2→BaO
Li+Cl2→ LiCl
HgO
II рівень
Zn+HCl→ZnCl2+H2↑
Al+O2→Al2O3
Li+O2→Li2O
ІІІ рівень
Al+HCl→AlCl3+H2↑
Fe(OH)3
2. Скласти рівняння хімічних реакцій та поставити коефіцієнти (з метою перевірки володіння розумовою операцією-аналізу та вміння застосовувати поняття "валентність"):
Ag+…→Ag2S H2+Cl2→… …+CO2→CaCO3 KClO3→KCl+… HgO→…+O2 Na+…→NaCl |
Zn+O2→… Al+…→Al2S3 SO2+H2O→… CaCO3→…+CO2 H2O2→H2O+… …+Cl2→CrCl3 |
3. Знайдіть помилку, допущену при розстановці коефіцієнтів: |
|
С2H2+3O2→2CO2+2H2O FeСl2+3Cl2→2FeCl3 4Al+3O2→2Al2O3 2ZnS+3O2→2ZnO+2SO2 |
2CrCl3+Cr→3CrCl2 ZnS+HCl→ZnCl2+H2S 2Fe2O3+H2→2Fe+3H2O ZnO+2NaOH→Na2ZnO2++H2O |
Зарубіжна література
7-А клас
Прочитати "Пісня пісень" Ш. Алейхем, "Пурпурові вітрила" О.Грін.
Інформатика
Тема «Табличний процесор» (2 год)
Опрацювати § 4.1, 4.2(с. 96-114).
Виконати завдання №5(с. 104)
Фізика
Тема «Взаємодія тіл. Сила» (4 год)
Опрацювати § 20, 21, 22(с. 134-149).
Виконати вправу 20 (№ 2, 4, 5), 21 (№ 2-4), 22 (№ 3, 5, 6).
7 клас (географія)
1.Відправляємось в уявну експедицію по темі «Австралія». Опрацювати всі 5 параграфів: §21,22,23,24,25.
2.Ознайомитися з цікавим матеріалом на сторінці 139-140 підручника.
3.Виконати практичну роботу №7 в зошиті для практичних робіт по темі «Австралія»
4.Виконати тести по темі на сторінці 141-143 по темі «Австралія» в зошиті робочому.