Дистанційне навчання 6 клас
Математика
Спочатку прочитай та запам’ятай основне з вказаного параграфа, розглянь способи розв’язання задач у параграфі, а потім розв’язуй у робочому зошиті запропоновані завдання, відділяючи тему від теми. Це буде підготовкою до контрольної роботи, яку необхідно написати після відновлення навчання в школі.
Даний матеріал можливо опрацювати самостійно.
Після перевірки теоретичного матеріалу, розв’язків даних завдань з твоїм поясненням, контрольної роботи буде виставлена тематична оцінка. Успіхів!
№ |
Тема |
Стор. |
Пара- граф |
Номера |
1 |
Паралельні та перпендикулярні прямі |
255 |
33 |
1491, 1498, 1504, 1506, 1510, 1512 |
2 |
Координатна пряма |
262 |
34 |
1537, 1538, 1540, 1542, 1544, 1548, 1551(1), 1553 |
3 |
Графіки залежностей між величинами |
271 |
35 |
1568, 1569, 1573, 1574, 1575 |
4 |
Модуль числа |
170 |
23 |
992,995,999,1003,1005,1011,1013, 1015,1016.1019,1026.1030 |
5 |
Цілі числа. Раціональні числа |
180 |
24 |
1050,1055,1057,1058,1060,1061,1062,1065
|
6 |
Порівняння раціональних чисел |
186 |
25 |
1101,1103,1105,1084,1086,1088,1091,1093, 1097 |
Мій домашній телефон 51-9-25,
мобільний телефон 097-237-86-48 або 063-209-83-49
Вчитель Масленко Л.І.
Матеріали дистанційного навчання з української мови для учнів 6 класу
1. Відмінювання іменників IVвідміни:
вивчити правила підручника ст.108, виконати вправу 272
2.Незмінювані іменники:
вивчити правила ст.110 – 112,виконати вправу 282,286
3. Відмінювання іменників, що мають форму тільки множини:
вивчити правила ст.109, виконати вправу 276
4. Букви е,и,і в суфіксах іменників:
- вивчити правила підручника ст.114, виконати вправу 296,297
5. Написання й відмінювання імен по батькові та прізвищ:
- вивчити матеріал таблиць підручника ст.115 – 117, вивчити правила ст.117, виконати вправу 309
6. Написання не з іменниками:
- вивчити правила ст.119, виконати вправу 311,315
7. Правопис складних іменників:
- вивчити правила ст.120-121,виконати вправу 321, 323(І)
8. Прикметник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль:
- вивчити правила ст.128, виконати вправу 333
9. Групи прикметників за значенням:
- вивчити правила ст. 131, 133; виконати вправу 341,346
10. Ступені порівняння якісних прикметників:
- вивчити правила ст. 134 – 136, опрацювати таблицю «Творення ступенів порівняння», виконати вправу 353, 355
11. Повні й короткі форми прикметників:
- вивчити правила ст.138-139, виконати вправу 358, 361, 363
Учитель: Ковтонюк Н.М. (0680234978),
kovtonyuk nataliya @ ukr.net
6 |
Історія |
П. 26, написати відповіді на кросворд в зошиті, дивись додаток №1 П.27, завдання 4 письмово в зошит П.28, виписати поняття П.29, виконати завдання на контурній карті по атласу ст.7 |
Додаток №1 (6 клас)
П. 31, виконати практичне заняття письмово в зошиті
Cтефаник Л.Л.
Біологія 6 клас.
1. Різноманітність та видозміни вегетативних органів. Опрацювати п. 25, 30. Заповнити таблицю на стор. 137.
2. Розмноження рослин: статеве, нестатеве.
Опрацювати п.31, питання 1.2.
3. Вегетативне розмноження рослин.
Опрацювати п.31, питання 3,4,5.
4. Квітка як орган статевого розмноження рослини.
Опрацювати п.32. Заповнити в зошитах таблицю на стор. 147.
1. |
Суцвіття, їх різноманітність і біологічне значення. Опрацювати п. 34, питання в кінці параграфа. Письмово в робочих зошитах заповнити таблицю на сторінці 156. |
2. |
Запилення. Основні типи запилення.Опрацювати п. 33, вміти відповідати питання в кінці параграфа. |
Завдання для дистанційного навчання з німецької мови
для учнів 6 класу
Учитель : Семенюк О.П.
1. Опрацювати матеріал підручника, с. 80 – 91.
2. Записати у словник нові слова та вивчити їх.
3. Виконати письмово вправи у робочому зошиті:
1) Впр.2, впр. 3, с. 53;
2) Впр.3, впр.4 , с. 54; (виконуючи впр.4,звертай увагу на граматичну таблицю в підручнику , с. 84)
3) Впр.2, впр. 3 , с. 55;
4) Впр.1, впр.4, с. 56.
Завдання для дистанційного навчання з німецької мови
Учитель: Семенюк О.П.
Моб. тел.: 097 4984104
1. Опрацювати матеріал підручника, с.92-93.
2. Записати у словник нові слова та вивчити їх.
3. Виконати письмово вправи у робочому зошиті:
1) Впр. 2, 3,4 , с. 57;
2) Впр.2, 3, с. 59;
4. Повторити слова попередніх уроків. Під час відновлення навчання в школі будь готовий до написання словникового диктанту з теми «Розпорядок дня».
Українська література 6 клас
Читати оповідання В. Винниченка «Федько-халамидник» с.57-74
Виконати письмово в зошитах тестові завдання
1. Федько жив:
А) батьками;
Б) з дідусем;
В) був сиротою.
2. За провину батько:
А) бив;
Б) жалів;
В) прощав.
3. Укажіть, що було улюбленою розвагою дітей передмістя?
А) пускати паперового змія;
Б) грати в футбол;
В) грати в індіанців.
4. Федько сидить у себе на воротях, як…
А) Змій Горинич;
Б) Соловей-Розбійник;
В) Робін Гуд.
5. Слово ,,халамидник’’означає:
А) дурень;
Б) бідняк;
В) розбійник.
6. Укажіть, за що батько Федька – халамидника давав синові 2-3 копійки після суворого покарання:
А) щоб загладити свою суворість;
Б) за те, що Федько добре вчиться;
В) за те, що Федько правду говорить.
7. Толя – це:
А) друг Федька;
Б) брат Федька;
В) хазяйська дитина.
8. За що найбільше діставалося Федькові?
А) він спокушав на свої розваги Толю;
Б) він погано вчився й не слухався на уроках;
В) він віднімав іграшки в дітей.
9. На річку Толю:
А) притяг Федько;
Б) прийшов сам;
В) привели батьки.
10. З чим порівнюється Федько на крижині?
А) з великою мухою;
Б) з маленькою комашинкою;
В) з довгоносим комаром.
11. Рятувати Толю на крижині поліз:
А) Федько;
Б) батько;
В) дорослі.
12. Після смерті Федька Толя забрав у його батьків:
А) журавлика;
Б) дудочку;
В) чижика.
Поміркуй і напиши, які риси характеру Федька тобі подобаються, а які – ні. Як ти ставишся до Толі? Відповідь аргументуй.
Читати поезії С. Чернілевського «Теплота родинного інтиму», «Забула внучка в баби черевички» с. 79
Дати відповіді на запитання
Поезія «Теплота родинного інтиму»
1. Де відбуваютьсяподії, змальовані у вірші?
2. Яку пору року поет зображуєувірші: а) зиму; б) весну; в) літо; г) осінь?
3. Яківраження справив на тебе цейвірш?
4. Якінастрої та почуттявисловлені в поезії?
5. Чи є зв'язокміждеякими моментами біографіїпоета й особливим теплим ставленням до матері, свого дому («теплотиродинногоінтиму»), оспіваних у вірші? Якщо так, то в чомувінвиявляється?
6. Як тирозумієшвислови «мотузочкомдиму хату прив'язала до небес», «не катуєсерцепечія», «як душа світліє перед днем»?
Поезія «Забула внучка в баби черевички»
1. Які пори року згадуються у вірші?
2.На якомуавтомобілі внучка поїхала з бабусиного села?
3. Що занесла до хати бабуся?
4. Якіпочуттявикликаву тебе вірш?
5. Якимнастроєм і почуттямипройнятоцейвірш?
6. Як тирозумієшзмістрядків: «І осіньїй тихенько опустила горіховий листок перед вікном»?
7. Навіщо, на твою думку, поет використовуєобразнівислови «перекотилосьліто за село», «бризнувши в зело», «і осіньїй тихенько опустила горіховий листок передвікном»?
8. Знайди у вірші слова зізменшено-пестливимисуфіксами й випишиїх у робочийзошит. Зякою метою автор використовуєїх?
9. Добери й запиши в зошитепітети, які у віршах могли б сполучатися з такими словами:
мамині ..., ..., ... руки
..., ..., ... сонце
..., ..., ... зоря
..., ..., ... хатина.
Виразно читати І.Жиленко «Жар-Птиця» с.82-83, поезії «Підкова», «Гном у буфеті».
Виконати тести на с. 85 в робочому зошиті, відповідати на запитання на с.85 (усно).
Виконати письмово завдання 12 на с. 85
Зарубіжна література
Прочитати оповідання А.П.Чехова «Хамелеон», «Товстий і тонкий»;
Джека Лондона «Жага до життя»
Виконайте у зошитах тест за оповіданням Антона Павловича Чехова «Хамелеон»
Тест
1. Очумєлов ішов базарною площею: а) з відром у руці; б) з кошиком у руці;
в) з клуночком у руці.
2. Городовий був:
а) рудим; б) блондином; в) шатеном.
3. Назвіть прізвище городового:
а) Колдирін; б) Алдирін; в) Єлдирін.
4. Городовий ніс решето:
а) з малиною; б) з агрусом; в) із суницями.
5. Словосполучення «конфіскований аґрус» означає:
а) вилучений примусово; б) подарений щиро; в) придбаний за власні гроші.
6. Поліцейський наглядач Очумєлов і влітку в шинелі, бо вона для нього:
а) засіб зігрітися; б) ознака влади; в) конфіскована, як і аґрус.
7. Чиє прізвище кидає Очумєлова то в жар, то в холод:
а) городовика Єлдиріна; б) генерала Жигалова; в) золотаря Хрюкіна?
8. Кого А.Чехов називає «винуватцем скандалу»:
а) генерала Жигалова; б) золотаря Хрюкіна; в) « біле гостроморде хортеня»?
9. З якої нагоди обличчя поліцейського наглядача Очумєлова раптом прояснилося від розчулення:
а) почув звістку про приїзд брата генерала Жигалова;
б) нарешті розгледів цуценя, яке йому сподобалося;
в) добре владнав конфліктну ситуацію на площі?
10. Яке ставлення натовпу до Хрюкіна в кінці оповідання:
а) його жаліють, співчувають; б) підтримують його; в) піднімають на сміх,регочуть із нього?
11. Усі засоби комічного в оповіданні «Хамелеон» допомагають розкрити ідею твору:
а) засудити жорстоке ставлення до тварин;
б) засудити чиношанування й підлабузництво;
в) навчити поважати високі чини й уміння схилятися перед ними.
12. Різноманітних пристосуванців і сьогодні називають:
а) Хрюкіними; б) хамелеонами; в) Очумєловами.
Виконайте у зошитах літературний диктант
Літературний диктант
Закінчіть цитату
Дж. Лондон «Жага до життя»
1. «Якби нам бодай два патрони з тих, що в…».
2. «Білл вийшов, кульгаючи, на той берег і подався далі, не…».
3. «Він ітиме за водою до річки…».
4. «Він розв’язав свого клунка і передусім полічив…».
5. «Нога набрякла, і він кульгав дужче, але цей біль був дрібницею проти болю в…».
6. «Він розпалив вогонь і зігрівся, випивши кілька кварт…».
7. «Опівдні він нагледів у великій калюжі двох…».
8. «Але рушниці не кинув, бо в сховищі на Дізі лежали…».
9. «Усю ніч він чув бухикання хворого вовка і час від часу мекання…».
10. «Ось вовк засопів біля самого…».
11. «Він ніяк не міг надивитися на силу – силенну їжі і спостерігав з
тривогою, як вона зникає в чужих…».
12. «Вчені сказали, що це минеться; воно й справді минулося,
перш ніж «Бедфорд» кинув якір бухті…».
Виконайте у зошитах тест за оповіданням Дж. Лондона «Жага до життя»
Тест
1. Куди записався Дж. Лондон у 17 років:
а) матросом на шхуну; б) солдатом до армії; в) офіціантом у ресторан?
2. З якою метою Дж. Лондон вирушив на Аляску:
а) відвідати друзів; б) дослідити життя Півночі; в) знайти золото?
3. «Любов до життя» Дж. Лондона – це:
а) оповідання; б) повість; в) роман.
4. Берег річки, згаданий на початку твору був:
а) порослий травою; б) всипаний камінням; в) устелений піском.
5. Подорожні несли важкі клунки, ремінці яких були накинуті на:
а) плечі; б) груди; в) лоби.
6. Яка година була, коли Білл кинув свого товариша:
а) друга; б) третя; в) четверта?
7. Скільки часу золотошукач не лічив дні:
а) з тиждень;
б) тижнів зо два;
в) кілька тижнів?
8. Коли вперше головний герой твору відчуває страх:
а) підвернувши ногу; б) не угледівши Білла за пагорбом;
в) озирнувши навколишній світ?
9. Безіменний був переконаний, що Білл його чекатиме:
а) за наступним пагорбом; б) біля схованки; в) на узбережжі.
10. Шлях його лежав на:
а) південь; б) північ; в) захід.
11. Головний герой розвів вогонь з :
а) трави; б) гілочок; в) моху.
12. Скільки сірників мав товариш Білла:
а) 57; б) 67; в) 77?
13. Куди він не ховав один із пучечків сірників:
а) за пазуху; б) у кишеню; в) у порожній кисет?
14. Перший звір, який трапився на шляху головного героя, був:
а) олень; б) вовк; в) ведмідь.
15. «Він шукав у озерцях…, хоча й знав, що…не живуть так далеко на півночі». Про кого йдеться у цитаті:
а) про жаб; б) про п’явок; в) про вужів?
16. Який засіб виразності використовує Дж. Лондон у словах «Здавалося, шлунок дрімає»:
а) епітет; б) порівняння; в) метафору?
17. Що наштовхнуло головного героя на роздуми про життя і смерть:
а) зустріч з ведмедем; б) купа кісток оленяти; в) вовки, що бігали поряд?
18. «…очі були тьмаві й налиті кров’ю, голова понурилась. Звір безперестану кліпав од яскравого сонця. Він чи не був хворий». Про якого звіра йдеться в уривку:
а) вовка; б) оленя; в) ведмедя?
19. Як головний герой розправився з хворим вовком:
а) задушив його; б) зарізав його; в) загриз його?
20. Після двобою чоловік:
а) заспівав; б) заснув; в) завив.
21. «…жива істота, у якій важко було впізнати людину: сліпа й безтямна, вона звивалася, немов велетенський…»
а) черв’як; б) вуж; в) хробак.
22. Який страх не полишав головного героя на кораблі:
а) що його висадять на берег;
б) що його засудять за смерть Білла;
в) що не вистачить харчів?
23. Корабель кинув якір у:
а) Нью-Йорку; б) Сан-Франциско; в) Лос-Анджелесі.
24. Головна думка твору:
а) людина повинна допомагати іншій людині;
б) боротьба за життя – найголовніше завдання людини;
в) попри все, людина має залишатися людиною.
Прочитати розділи повісті В.Короленка «Сліпий музикант»:
Р.1 с.139-140.
Р.2 с.141-143.
Інформатика
Тема «Текстовий процесор» (2 год)
Опрацювати § 4.1, 4.2(с. 111-124).
Виконати завдання №2, 4(с. 116), №3(с. 124).
6 клас (географія)
1.Тема «Рельєф дна океану» §27 опрацювати. Виконати практичну роботу №3 в зошиті для практичних робіт - це позначити на контурній карті океанічні хребти.
2.Тема «Унікальні форми рельєфу» Опрацювати §28. Відповісти на запитання в кінці параграфа.
3.Виконати тести по темі «Літосфера» після §28 письмово в робочих зошитах.
4.Опрацювати §29 - це початок нової теми: «Атмосфера». Намалювати в робочому зошиті схему будови атмосфери та вміти розповідати про кожен шар.
English Form 6
Lesson 1
1) Write down the words Ex 1 p. 92
2) Do Ex 3 p.93
Ex 4 p.94
3) Read Ex 2 p.94
Ex 4 p.96
Lesson 2
1)Write down the words p. 99
2)Read Ex 2 p.105
Lesson 3
1) Read Ex 1 p. 122-123
1) Write down the words p. 113