Дистанційне навчання 6 клас

Математика

Спочатку прочитай та запам’ятай основне з вказаного параграфа, розглянь способи розв’язання задач у параграфі, а потім розв’язуй у робочому зошиті запропоновані завдання, відділяючи тему від теми. Це буде підготовкою до контрольної роботи, яку необхідно написати після відновлення навчання в школі.

Даний матеріал можливо опрацювати самостійно.

Після перевірки теоретичного матеріалу, розв’язків даних завдань з твоїм поясненням, контрольної роботи буде виставлена тематична оцінка.  Успіхів!

 

 

Тема

Стор.

Пара-

граф

Номера

1

Паралельні та перпендикулярні прямі

255

33

1491, 1498, 1504, 1506, 1510, 1512

2

Координатна пряма

262

34

1537, 1538, 1540, 1542, 1544, 1548, 1551(1), 1553

3

Графіки залежностей між величинами

271

35

1568, 1569, 1573, 1574, 1575

 

4

Модуль числа

170

23

992,995,999,1003,1005,1011,1013, 1015,1016.1019,1026.1030

5

Цілі числа. Раціональні числа

180

24

1050,1055,1057,1058,1060,1061,1062,1065

 

6

Порівняння раціональних чисел

186

25

1101,1103,1105,1084,1086,1088,1091,1093,

1097

 

Мій домашній телефон 51-9-25,

 мобільний телефон 097-237-86-48 або 063-209-83-49

Вчитель  Масленко Л.І.


Матеріали дистанційного навчання з української мови для учнів 6 класу

 

1.                Відмінювання іменників IVвідміни:

вивчити правила підручника ст.108, виконати вправу 272

2.Незмінювані іменники:

вивчити правила ст.110 – 112,виконати вправу 282,286

3. Відмінювання іменників, що мають форму тільки множини:

 вивчити правила ст.109, виконати вправу 276

 4. Букви е,и,і в суфіксах іменників:

- вивчити правила підручника ст.114, виконати вправу 296,297

5. Написання й відмінювання імен по батькові та прізвищ:

- вивчити матеріал таблиць підручника ст.115 – 117, вивчити правила ст.117, виконати вправу 309

6. Написання не з іменниками:

- вивчити правила ст.119, виконати вправу 311,315

7. Правопис складних іменників:

- вивчити правила ст.120-121,виконати вправу 321, 323(І)

 

 

 

8. Прикметник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль:

 

- вивчити правила ст.128, виконати вправу 333

 9. Групи прикметників за значенням:

- вивчити правила ст. 131, 133; виконати вправу  341,346

10. Ступені порівняння якісних прикметників:

- вивчити правила  ст. 134 – 136, опрацювати таблицю «Творення ступенів порівняння», виконати вправу 353, 355

 11. Повні й короткі форми прикметників:

- вивчити правила ст.138-139, виконати вправу 358, 361, 363

 

 

 

Учитель: Ковтонюк Н.М. (0680234978),

 kovtonyuk nataliya @ ukr.net

 

 

 

 


6

Історія

П. 26, написати відповіді на кросворд в зошиті, дивись додаток №1

П.27, завдання 4 письмово в зошит

П.28, виписати поняття

П.29, виконати завдання на контурній карті по атласу ст.7

 

Додаток №1 (6 клас)

П. 31, виконати практичне заняття письмово в зошиті

 


Cтефаник Л.Л.

Біологія 6 клас.

1.                Різноманітність  та видозміни вегетативних органів. Опрацювати п. 25, 30. Заповнити таблицю на стор. 137.

2.                Розмноження рослин: статеве, нестатеве.

Опрацювати п.31, питання 1.2.

3.  Вегетативне  розмноження  рослин.

Опрацювати п.31, питання 3,4,5.

 4. Квітка як орган статевого розмноження рослини.

Опрацювати п.32. Заповнити в зошитах таблицю на стор. 147.

 

1.

Суцвіття, їх різноманітність і біологічне значення. Опрацювати п. 34, питання  в кінці параграфа. Письмово в робочих зошитах заповнити таблицю на сторінці 156.

2.

Запилення. Основні типи запилення.Опрацювати п. 33, вміти відповідати питання  в кінці параграфа.

 


Завдання для дистанційного навчання з німецької мови

для учнів 6 класу

Учитель : Семенюк О.П.

1.                Опрацювати матеріал підручника, с. 80 – 91.

2.                Записати у словник нові слова та вивчити їх.

3.                Виконати письмово вправи у робочому зошиті:

1)                Впр.2,  впр. 3,  с. 53;

2)                Впр.3,  впр.4 , с. 54;  (виконуючи впр.4,звертай увагу  на граматичну таблицю  в підручнику , с. 84)

3)                Впр.2,  впр. 3 , с. 55;

4)                Впр.1, впр.4, с. 56.

Завдання для дистанційного навчання з німецької мови

Учитель: Семенюк О.П.

Моб. тел.: 097 4984104

 

1.  Опрацювати матеріал підручника, с.92-93.

2.   Записати у словник нові слова та вивчити їх.

3.   Виконати письмово вправи у робочому зошиті:

      1)   Впр. 2, 3,4 ,  с. 57;

      2)   Впр.2, 3,  с. 59;

4.  Повторити слова попередніх уроків. Під час відновлення навчання в школі будь готовий до написання словникового диктанту з теми «Розпорядок дня».


Українська література  6 клас

Читати оповідання В. Винниченка «Федько-халамидник» с.57-74

Виконати письмово в зошитах тестові завдання

1. Федько жив:

А)  батьками;

Б) з дідусем; 

В) був сиротою.

 

2. За провину батько:

А) бив; 

Б) жалів; 

В) прощав.

 

3. Укажіть, що було улюбленою розвагою дітей передмістя?

     А) пускати паперового змія;

     Б) грати в футбол;

     В) грати в індіанців.

 

4. Федько сидить у себе на воротях, як…

    А) Змій Горинич;

    Б) Соловей-Розбійник;

    В) Робін Гуд.

 

5. Слово ,,халамидник’’означає:

А) дурень; 

Б) бідняк; 

В) розбійник.

 

6. Укажіть, за що батько Федька – халамидника давав синові 2-3 копійки після суворого покарання:

А) щоб загладити свою суворість;

Б) за те, що Федько добре вчиться;

В) за те, що Федько правду говорить.

 

7. Толя – це:

А) друг Федька; 

Б) брат Федька; 

В) хазяйська дитина.

 

8. За що найбільше діставалося Федькові?

А) він спокушав на свої розваги Толю;

Б) він погано вчився й не слухався на уроках;

В) він віднімав іграшки в дітей.

 

9. На річку Толю:

А) притяг Федько; 

Б) прийшов сам; 

В) привели батьки.

 

10. З чим порівнюється Федько на крижині?

А) з великою мухою;

Б) з маленькою комашинкою;

В) з довгоносим комаром.

 

11. Рятувати Толю на крижині поліз:

А) Федько;

Б) батько; 

В) дорослі.

 

12. Після смерті Федька Толя забрав у його батьків:

А) журавлика; 

Б) дудочку; 

В) чижика.

         Поміркуй і напиши, які риси характеру Федька тобі подобаються, а які – ні. Як ти ставишся до Толі? Відповідь аргументуй.

 

Читати поезії С. Чернілевського «Теплота родинного інтиму», «Забула внучка в баби черевички» с. 79

Дати відповіді на запитання

Поезія «Теплота родинного інтиму»

1. Де відбуваютьсяподії, змальовані у вірші?
2. Яку пору року поет зображуєувірші: а) зиму; б) весну; в) літо; г) осінь?

3. Яківраження справив на тебе цейвірш? 
4. Якінастрої та почуттявисловлені в поезії?
5. Чи є зв'язокміждеякими моментами біографіїпоета й особливим теплим ставленням до матері, свого дому («теплотиродинногоінтиму»), оспіваних у вірші? Якщо так, то в чомувінвиявляється?
6. Як тирозумієшвислови «мотузочкомдиму хату прив'язала до небес», «не катуєсерцепечія», «як душа світліє перед днем»?

Поезія «Забула внучка в баби черевички»

1. Які пори року згадуються у вірші?
2.На якомуавтомобілі внучка поїхала з бабусиного села?
3. Що занесла до хати бабуся?
4. Якіпочуттявикликаву тебе вірш? 

 5. Якимнастроєм і почуттямипройнятоцейвірш?
6. Як тирозумієшзмістрядків: «І осіньїй тихенько опустила горіховий листок перед вікном»?
7. Навіщо, на твою думку, поет використовуєобразнівислови «перекотилосьліто за село», «бризнувши в зело», «і осіньїй тихенько опустила горіховий листок передвікном»?
8. Знайди у вірші слова зізменшено-пестливимисуфіксами й випишиїх у робочийзошит. Зякою метою автор використовуєїх?
9.  Добери й запиши в зошитепітети, які у віршах могли б сполучатися з такими словами: 
мамині ..., ..., ...  руки
..., ..., ... сонце 
..., ..., ... зоря 
..., ..., ... хатина.

 

Виразно читати  І.Жиленко «Жар-Птиця» с.82-83, поезії «Підкова», «Гном у буфеті».

Виконати тести на с. 85 в робочому зошиті, відповідати на запитання на с.85 (усно).

Виконати письмово завдання 12  на с. 85

 

 

 

 

 

 

 

 


Зарубіжна література

Прочитати оповідання А.П.Чехова «Хамелеон», «Товстий і тонкий»;

Джека Лондона «Жага до життя»

Виконайте у зошитах тест за оповіданням  Антона Павловича Чехова «Хамелеон»

 

Тест

1. Очумєлов ішов базарною площею:   а) з відром у руці; б) з кошиком у руці;

 в) з клуночком у руці.

 2. Городовий був:

 а) рудим;    б) блондином;    в) шатеном.

 3. Назвіть прізвище городового:

 а) Колдирін;    б) Алдирін;    в) Єлдирін.

 4. Городовий ніс решето:

 а) з малиною;     б) з агрусом;    в) із суницями.

 5. Словосполучення «конфіскований аґрус» означає:

 а) вилучений примусово;    б) подарений щиро;    в) придбаний за власні гроші.

 6. Поліцейський наглядач Очумєлов і влітку в шинелі, бо вона для нього:

 а) засіб зігрітися;    б) ознака влади;    в) конфіскована, як і аґрус.

 7. Чиє прізвище кидає Очумєлова то в жар, то в холод:

 а) городовика Єлдиріна;    б) генерала Жигалова;   в) золотаря Хрюкіна?

 8. Кого А.Чехов називає «винуватцем скандалу»:

 а) генерала Жигалова;   б) золотаря Хрюкіна;   в) « біле гостроморде хортеня»?

 9. З якої нагоди обличчя поліцейського наглядача Очумєлова раптом прояснилося від розчулення:

 а) почув звістку про приїзд брата генерала Жигалова;

 б) нарешті розгледів цуценя, яке йому сподобалося;

 в) добре владнав конфліктну ситуацію на площі?

 10. Яке ставлення натовпу до Хрюкіна в кінці оповідання:

 а) його жаліють, співчувають;  б) підтримують його;   в) піднімають на сміх,регочуть із нього?

 11. Усі засоби комічного в оповіданні «Хамелеон» допомагають розкрити ідею твору:

 а) засудити жорстоке ставлення до тварин;

 б) засудити чиношанування й підлабузництво;

 в) навчити поважати високі чини й уміння схилятися перед ними.

 12. Різноманітних пристосуванців і сьогодні називають:

 а) Хрюкіними;   б) хамелеонами;     в) Очумєловами.

 

 

Виконайте у зошитах літературний диктант

 

Літературний диктант

 Закінчіть цитату

 Дж. Лондон «Жага до життя»

 1. «Якби нам бодай два патрони з тих, що в…».

 2. «Білл вийшов, кульгаючи, на той берег і подався далі, не…».

 3. «Він ітиме за водою до річки…».

 4. «Він розв’язав свого клунка і передусім полічив…».

 5. «Нога набрякла, і він кульгав дужче, але цей біль був дрібницею проти болю в…».

 6. «Він розпалив вогонь і зігрівся, випивши кілька кварт…».

 7. «Опівдні він нагледів у великій калюжі двох…».

 8. «Але рушниці не кинув, бо в сховищі на Дізі лежали…».

 9. «Усю ніч він чув бухикання хворого вовка і час від часу мекання…».

 10. «Ось вовк засопів біля самого…».

 11. «Він ніяк не міг надивитися на силу – силенну їжі і спостерігав з

 тривогою, як вона зникає в чужих…».

 12. «Вчені сказали, що це минеться; воно й справді минулося,

 перш ніж «Бедфорд» кинув якір бухті…».

 

Виконайте у зошитах тест за оповіданням   Дж. Лондона «Жага  до життя»

Тест

1. Куди записався Дж. Лондон у 17 років:

 а) матросом на шхуну;    б) солдатом до армії;    в) офіціантом у ресторан?

 

2. З якою метою Дж. Лондон вирушив на Аляску:

 а) відвідати друзів;     б) дослідити життя Півночі;      в) знайти золото?

 

3. «Любов до життя» Дж. Лондона – це:

 а) оповідання;     б) повість;     в) роман.

 

4. Берег річки, згаданий на початку твору був:

 а) порослий травою;    б) всипаний камінням;      в) устелений піском.

 

5. Подорожні несли важкі клунки, ремінці яких були накинуті на:

 а) плечі;    б) груди;     в) лоби.

 

6. Яка година була, коли Білл кинув свого товариша:

 а) друга;     б) третя;     в) четверта?

 

7. Скільки часу золотошукач не лічив дні:

 а) з тиждень;

 б) тижнів зо два;

 в) кілька тижнів?

 

8. Коли вперше головний герой твору відчуває страх:

 а) підвернувши ногу;  б) не угледівши Білла за пагорбом;

 в) озирнувши навколишній світ?

 

9. Безіменний був переконаний, що Білл його чекатиме:

 а) за наступним пагорбом;     б) біля схованки;     в) на узбережжі.

 

10. Шлях його лежав на:

 а) південь;     б) північ;     в) захід.

 

11. Головний герой розвів вогонь з :

 а) трави;     б) гілочок;     в) моху.

 

12. Скільки сірників мав товариш Білла:

 а) 57;     б) 67;    в) 77?

 

13. Куди він не ховав один із пучечків сірників:

 а) за пазуху;    б) у кишеню;     в) у порожній кисет?

 

14. Перший звір, який трапився на шляху головного героя, був:

 а) олень;    б) вовк;     в) ведмідь.

 

15. «Він шукав у озерцях…, хоча й знав, що…не живуть так далеко на півночі». Про кого йдеться у цитаті:

 а) про жаб;   б) про п’явок;    в) про вужів?

 

16. Який засіб виразності використовує Дж. Лондон у словах «Здавалося, шлунок дрімає»:

 а) епітет;    б) порівняння;     в) метафору?

 

17. Що наштовхнуло головного героя на роздуми про життя і смерть:

 а) зустріч з ведмедем;     б) купа кісток оленяти;     в) вовки, що бігали поряд?

 

18. «…очі були тьмаві й налиті кров’ю, голова понурилась. Звір безперестану кліпав од яскравого сонця. Він чи не був хворий». Про якого звіра йдеться в уривку:

 а) вовка;    б) оленя;    в) ведмедя?

 

19. Як головний герой розправився з хворим вовком:

 а) задушив його;    б) зарізав його;    в) загриз його?

 

20. Після двобою чоловік:

 а) заспівав;    б) заснув;    в) завив.

 

21. «…жива істота, у якій важко було впізнати людину: сліпа й безтямна, вона звивалася, немов велетенський…»

 а) черв’як;     б) вуж;      в) хробак.

 

22. Який страх не полишав головного героя на кораблі:

 а) що його висадять на берег;

 б) що його засудять за смерть Білла;

 в) що не вистачить харчів?

 

23. Корабель кинув якір у:

 а) Нью-Йорку;     б) Сан-Франциско;     в) Лос-Анджелесі.

 24. Головна думка твору:

 а) людина повинна допомагати іншій людині;

 б) боротьба за життя – найголовніше завдання людини;

 в) попри все, людина має залишатися людиною.

 

Прочитати розділи повісті В.Короленка «Сліпий музикант»:

Р.1 с.139-140.

Р.2 с.141-143.

 


 Інформатика

Тема «Текстовий процесор» (2 год)

Опрацювати § 4.1, 4.2(с. 111-124).

Виконати завдання №2, 4(с. 116), №3(с. 124).


 6 клас (географія)

1.Тема «Рельєф дна океану» §27 опрацювати. Виконати практичну роботу №3 в зошиті для практичних робіт - це позначити на контурній карті океанічні хребти.

2.Тема «Унікальні форми рельєфу» Опрацювати §28. Відповісти на запитання в кінці параграфа.

3.Виконати тести по темі «Літосфера» після §28 письмово в робочих зошитах.

4.Опрацювати §29 -  це початок нової теми: «Атмосфера». Намалювати в робочому зошиті схему будови атмосфери та вміти розповідати про кожен шар.


English  Form 6

Lesson 1

1) Write down the words  Ex 1 p. 92

2) Do  Ex  3  p.93

       Ex  4  p.94

3) Read  Ex 2  p.94

      Ex 4 p.96

Lesson 2

1)Write down the words   p. 99

2)Read    Ex 2  p.105

Lesson 3

1) Read  Ex 1 p. 122-123

1) Write down the words  p. 113