Дистанційне навчання 5 клас

 

 Математика      Шрамко О.М.   Shramko1973@ukr.net

 

Дроби і ділення: §24, № 923, 926, 928, 934, 936, 938, 940, 944, 948.

Знаходження дробу від числа і  числа за його дробом     : §25, № 973, 975, 977, 979, 985, 986, 987, 989. 990, 992, 993, 994, 995.

 

Клас

Предмет

Вчитель

Тема

Завдання

5

Математика

Шрамко О.М.

Знаходження дробу від числа і  числа за його дробом

§25,.№997,998,999.

 

 

Shramko1973@ukr.net

Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками

§26№1021,1025,1027,1030,1035,1038,1039,1043,1047.

 

***

Українська мова

Учитель Яковенко Л. О. 8 год.

1.       Опрацювати §21. Діалог на сторінках 78, 79. В зошиті виконати вправи 165 та 168.

2.       Опрацювати §22. Повторення. Вправа 170 (усно). Завдання до тексту (письмово) виконати в зошиті.

3.       Готуємося до тематичного оцінювання на сторінках 82, 83, 84. Завдання 5, 6 на сторінці 83 виконати в зошиті.

4.       Зробити проект телевізійної гри «Найрозумніший» на тему «Синтаксис і пунктуація» (підготувати питання)- на чернетці.(Узагальнення та систематизація знань)- за рахунок цієї теми.(5 год.)

За рахунок РЗМ.(3 год.)

1. Написати казку на тему:«У країні  Синтаксису та пунктуації».

2. Твір-оповідання на основі власних спостережень і вражень.

1. Зима у моєму селищі.

2.Незабутні Різдвяні вітання.

3.Моя допомога бійцям.

(На вибір одну тему)

                   Написати в зошиті.


Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія.

Параграф 23. Звуки мови і звуки мовлення. Звуки голосні і приголосні  (вивчити правила на с.86-87). Виконати усно вправи 174, 175. Письмово – вправи 176, 177.

Параграф 24. Вивчити приголосні тверді та м’які , дзвінкі та глухі (за таблицями на с.89, 90). Виконати впр. 183 (усно),  письмово – 185, 186.

 

 

 


 

Українська література

Матеріали дистанційного навчання з української літератури для учнів 5 класу

1.       Акровірші Леоніда Глібова:

-  опрацювати матеріал підручника ст. 150-153, повторити визначення «акровірш»;

-  у зошиті написати  відповіді на тестові завдання підручника ст.153 -154;

-  скласти три загадки, використавши порівняння. Записати їх у зошиті.

2.       «Повість минулих літ» - найдавніший літопис нашого народу:

-  опрацювати матеріал підручника ст.156 -158;

-  вивчити визначення «літопис» (ст.157 або 284);

-  прочитати літописні оповіді «Повісті минулих літ» - ст.158 – 164;

-  у зошиті написати відповіді на тестові завдання підручника ст.165, описати Нестора Літописця за скульптурою М.Антокольського;

-  дати відповіді на запитання підручника ст.165;

-  виписати у зошит незрозумілі слова з літопису, у мережі Інтернет знайти їх пояснення;

-  знайти у мережі Інтернет зображення Києва Х-ХІ ст., створити мультимедійну презентацію, надіслати на електронну адресу або Вконтакте Ковтонюк Наталія

 

 

 

 

 

 

3.    Олександр Олесь. Поезії з книжки «Княжа Україна» (скорочено):

 

-         прочитати «Ярослав Мудрий», «Микита Кожум’яка», сторінки підручника 166 – 192;

-         у зошиті написати відповіді на тестові завдання підручника ст.169,193;

-         знайти у мережі Інтернет чи в енциклопедії інформацію про виникнення театру (за бажанням);

 

 

Учитель: Ковтонюк Н.М. (0680234978),

 kovtonyuk nataliya @ ukr.net


 

Завдання для дистанційного навчання з німецької мови

Учитель : Семенюк О.П.

Електронна адреса: semenjukalena@gmail.com

 

Моб. тел.: 097 4984104

1.       Опрацювати матеріал підручника, с. 75 – 85.

2.       Записати у словник нові слова та вивчити їх.

3.       Виконати письмово вправи у робочому зошиті:

1)      Впр.1, впр. 3,  с. 60 – 61;

2)      Впр.1,  с. 62;

3)      Впр.1,  впр. 2, с. 64;

4)      Впр.3, с. 66.

4.       Виконати тестове завдання.

                                  Test

1.       Was passt zusammen ? Ordne zu ! Упорядкуй .

1)      Musik                       a) laufen

2)      Rollschuh                 b) fahren

3)      Computer                c) gehen

4)      Rad                           d) besuchen

5)      Bücher                      e) hören

6)      die Oma                    g) spielen

7)      ins Theater               h) lesen

1

2

3

4

5

6

7

e

 

 

 

 

 

 

 

2.       Ergänze die Sätze.  Доповни речення. Вибери дієслово в правильній формі.

1)      Der Unterricht in der Schule  … um halb neun.

a)       beginne          x b) beginnt           c) beginnen

2)      Nach der Schule  …  ich Hausaufgaben.

a)       mache             b) macht               c) machen

3)      Die Jungen …     Fußball in der Freizeit.

a)       spielt            b) spielen              c) spielst

4)      Katja …   gut Gitarre spielen.

a)       kann             b) könnt                 c) können

5)      Wir    …   neue Wörter  in Deutsch lernen.

a)       muss            b) müsst                c) müssen

6)      Nik   …  gern Musik.

a)       hört            b) hörst                  c) höre

7)      Am Wochenende … ich zu Hause.

a)       ist                b) bist                    c) bin

 

1

2

3

4

5

6

7

b

 

 

 

 

 

 

 

 

1.     Переписати з підручника (с.86, с. 88)  у словник слова та вивчити їх.

2.     Виконати письмово у робочому зошиті :

1)    Впр. 1, 3,  с. 68  та впр. 4 , с. 69;

2)    Впр.1, 2, с. 70;  впр.4, с. 71.

1.     3. Повторити слова попередніх уроків. Під час відновлення навчання в школі будь готовий до написання словникового диктанту з теми «Вільний час».

 



 

Зарубіжна література 5 клас

Прочитати повість Марка Твена «Пригоди Тома Сойєра» (розділи 9, 23, 31).

Дати усні відповіді на питання підручника:

с.173 «До розділу 9» (питання 1-5);

с.179 «До розділу 23» (питання 1-6);

с.188 «До розділу 31» ( питання 1-3).

 

Виконайте у зошитах наступні завдання

Літературний диктант

До розділу ІІ

Записати, вставляючи пропущені слова.

1.       Настав …  літній ранок.

2.       Через неслухняність Том був покараний тіткою  …   .

3.       Хлопець з’явився на вулиці з відром  …  та довгою  …  в руках.

4.        Коли Том зміряв оком паркан, душу сповнила глибока …     .

5.       Незабаром у кінці вулиці показався Роджерс, що зображував із себе  …   .

6.       Дозвіл побілити паркан Бен отримав в обмін на  майже ціле  …     .

7.       Наступну чергу Том продав  …  Фішерові за паперового змія.

8.       На середину дня Том перетворився на справжнього  …    .

9.       Він обібрав би усіх хлопців у містечку, якби  …      .

10. Хлопець відкрив загальний закон: цікаве те, що  …     .

 

Так чи ні

До розділу  ІX

Записати, виправляючи змістові помилки.

 

1.       Том з Геком вирішили піти вночі на кладовище, щоб випробувати новий спосіб виведення бородавок (так).

2.       Умовний сигналом був крик сови (ні).

3.       Гек чекав товариша, тримаючи здохлу ворону (ні).

4.       Хлопці почували себе впевнено і бадьоро (ні).

5.       Знайшовши свіжу могилу, вони заховалися за трьома ялинами (ні).

6.       Почувши голоси, хлопці вирішили , що то чорти прийшли по душу старого Вільямса (так).

7.       Незабаром вони впізнали людей: індійця Джо, Гаррі Поттера та лікаря Бенедікта (ні).

8.       Індіанець і Поттер розкопали могилу і витягли мертве тіло (так).

9.       Поттер почав вимагати у лікаря випивку (ні).

10.  П’яничка і лікар зчепилися в запеклій бійці (так).

11.  Індіанець підкрався і вдарив лікаря сокирою (ні).

12.  Метис звинуватив Поттера у вбивстві лікаря (так).  

 

 

Підготувала Тарасова З.С.

 

5 клас

Написати твір у чернетках на одну з тем:

1.Мій друг – Том Сойєр.

2. Образи Тома і Гека в повісті Марка Твена.

 

Прочитати розділи роману Елеонор Портер «Полліанна»:

Р.1 с. 194-197

Р.5 с.199-203

Р.8 с.203-210.


 

Інформатика

Тема «Графічний редактор» (2 год)

Опрацювати § 3.1, 3.2(с. 87-104).

Виконати завдання №3(с. 95), №2(с. 103), №5(с. 104)


 

5 клас ( природознавство)

1.Тема: «Способи зображення Землі. Масштаб». Опрацювати §27. Виконати завдання 1,2,3,4 в кінці §27 сторінка 118, письмово.

2. Тема: «Рухи Землі. Пори року.» §28 опрацювати. Дати відповіді на запитання в кінці параграфа.

3.Тема: « Грунт» §29 опрацювати.

4. Тема: «Властивості ґрунту». Знати відповіді на запитання в кінці параграфа. Виконати практичну роботу з теми в зошиті для практичних робіт.


English  Form 5

Lesson 1

1)    Read                    Ex 1  p.96

Ex  2  p.96

Ex  3  p.96

Ex  4  p.97

Ex  5  p.98

 

2)    Write down the words p. 97

 

Lesson 2

1)    Write down the words  Ex  1, 2, 3  p.103

       2)  Read     Ex  1  p.104

      3) Write down the words p. 104

      4)Do  Ex  2, 4  p.105

Lesson 3

1)    Read     Ex 2  p.116

2)    Do        Ex  3  p.117

   Ex  3  p.117

Lesson 4

1)    Do        Ex  3  p.123

   Ex  4  p.123

Lesson 5

1)    Read                    Ex 2 p. 126

Ex  2 b p.132

Ex  2  p. 134

    2) Do   Ex  3 p. 127

    3) Write down the words p. 127