Дистанційне навчання 3 клас

Завдання  для 3 клас                   (  Класовод  Римар І.Г. )

 

Українська мова

1.     Власні і загальні іменники. Велика буква у власних  іменниках.

С.120  Вправи 284, 285, 286. Вивчити правила с. 120, 121.

2.     Написання листа.

 

Колесо історії

Листи люди писали одне одному ще з далеких часів. Для цього вони використовували папірус, пергамент, глиняні дощечки, черепки.

Люди для спілкування спочатку використовували предмети, яким надавали відповідного значення. Відома легенда про лист, який надіслали скіфи персидському царю як відповідь на його вимогу підкоритися йому. Скіфи надіслали царю мишу, жабу, горобця, 5 стріл. Це означало: якщо перси зариються в землю, сховаються під воду або злетять у небо, стріли скіфів їх усе одно знайдуть.

Листи бувають різні

Щоб в житті усе велося і добро щодня лилося.

Щоб від цього дня Миколи жили Ви в добрі й любові.

Щоб не знали ні бід-горя у бурхливім життя морі.

Щоб пишався вами край, а найбільше — Миколай.

Бо він любить всіх, хто в мирі, в згоді, в правді,

І до тих він уночі несе звабні калачі

Ще й цукерки і цукати, щоб солодко було спати!

                                                          (Це лист-побажання.)

У світле та радісне свято жіноче

Матусю свою привітати я хочу.

Вона в мене добра, вона в мене гарна,

У домі ґаздиня вона бездоганна,

І слово підтримки для кожного має,

Та завжди в очах її посмішка сяє.

В цей день я для мами несу у руці

Яскравого сонця тонкі промінці,

І запах зелених, весняних гаїв,

І квіти з далеких, казкових лугів.

Зберу у долоні сріблясту росу

І рідній матусі її віднесу.

Дарую всю землю, ліси і моря!

Ти краща у світі! Матусю моя!

                                            (Це лист-привітання)

 Гра «Збери лист»

— Відновіть лист, правильно розставивши його частини.

— До якого виду листів він належить?

1 А що цікавого, ви друзі, можете розповісти про своє місто?

2 Дорогі друзі!

3 Приїжджайте до нас у місто. Ми вам все це покажемо.

4 Ми дуже любимо своє місто. У ньому багато парків. Особливо цікаво у парку ім. Горького. Там є чудові атракціони. А ще у нашому місті є театри і цирк. І взагалі у нас є багато чого цікавого.

5 Пишуть вам Іринка та Петрик.

6 Будемо з нетерпінням чекати ваших листів.

  

1 Твій дядько Петро.

2 Але в школі ти станеш грамотною людиною — ти навчишся дружити.

3 Ось ти і став великим, ось ти і став школярем. Завдання перед тобою стоїть важливе, важко навчитися писати, читати і рахувати. Усі люди на землі: лікарі, шахтарі, будівельники — починали вчитися з такої ж палички в твоєму зошиті, з першої букви на дошці, з першого слова в Букварі.

4 Дорогий друже! Бажаю тобі щастя, здоров’я, успіхів у навчанні.

5 Мій дорогий друже!

  

1 Хай перші весняні промені подарують тобі гарний настрій!

2 Прийми мої найщиріші поздоровлення з чудовим весняним святом — Міжнародним жіночим днем 8 Березня!

3 Дорога матінко!

4 Бажаю тобі здоров’я, краси і ніжності. Хай у твоєму житті завжди крокують поруч радість, успіх і надія.

5 З любов’ю твій син (дочка).

(Лист – розповідь,  лист-побажання, лист-поздоровлення )

  

Цікаво знати!

Лист скаже про тебе більше, ніж ти можеш собі уявити! Для тебе головне — щоб почерк був чітким. Щоб твій друг не витрачав час і сили, намагаючись розібрати недбало написані букви. І рядки щоб не повзли «вниз», а аркуш паперу був акуратним. Намагайся також не робити надто багато помилок. Лист починається зі звернення «здрастуйте», «добридень», «привіт». До близьких людей звертайся так, як звертаєшся завжди. А ось до малознайомих пишуть набагато стриманіше. Якщо ж ти відповідаєш на чийсь лист, поквапся: відповідь потрібно відправити не пізніше 5–7 днів після того, як отримав послання. Змусити людину чекати, проявити байдужість — неввічливо. Ось лист написаний. На конверті написана твоя адреса і адреса того, хто цей лист отримає. Тепер залишилося заклеїти конверт і опустити в поштову скриньку. Але може бути і так: хтось із знайомих люб’язно запропонував листа передати. Тоді конверт не заклеюють! Це знак довіри, вчинити інакше непривабливо. Адже вихована людина не читає чужих листів, навіть якщо це зробити дуже легко і «ніхто все одно нічого не дізнається».

  

Практична діяльність. Складання листа учнями

— Напишіть другові лист-розповідь про справи в класі, використовуючи для цього опорні слова.

Дорогий...

Хочу розповісти тобі про...

Я дуже сумую без тебе...

Напиши мені...

З нетерпінням чекаю відповіді...

6. Запис учнями тексту в зошити

 

 Гра «Пограємо в пошту»

— Що потрібно знати, щоб лист дійшов до адресата? (Індекс — він потрібний машині, яка сортує листи на пошті. За цифрами вона з’ясовує, куди, в який район слід відправити листа. Місто, назву вулиці, номер будинку і квартири.)

Для допитливих

Лист написано, конверт підписаний. А що далі? Потрібно наклеїти марку.

Навіщо?

Лист — це пасажир. А його квиток — це марка. Її наклеюють на конверт.

Перша марка з’явилася 6 травня 1840 р. Британська пошта ввела порядок, згідно із яким усі поштові відправлення мають бути оплачені.

Конверт кидають до поштової скриньки. Вона була винайдена моряками в XV ст. Прямуючи з Європи до Індії морські мандрівники залишали листи у великому кам’яному ящику на мисі Доброї Надії, а кораблі, що поверталися, забирали послання до Європи.

У 1975 р. на конгресі Всесвітнього поштового союзу було затверджене свято — тиждень листа. Воно проводиться у жовтні щороку. Тиждень листа — свято не лише листонош, але й усіх людей. Щорік вони розсилають 1,7 млрд листів, 54 млн посилок.

  

3.  Тренувальні вправи  на закріплення правопису власних і загальних  назв

С. 122 Вправи  288, 290, 291, 292

     4. Формування поняття предметності на прикладах іменників.

          С. 123 Вправи 294, 295, 296,297

     5.  Вживання іменників в прямому і переносному значенні.

          С. 125  Вправи  298, 299, 300, 302, 303

     6.  Скласти усний твір за вправою 301.

    Математика

1.     С. 124 № 788, 789,790, 792

2.     С. 125 № 797 (усно), 798(усно), 799, 800,801

3.     С. 126 № 807,  809,813, 814

4.     С. 127 № 815(усно), 816 (усно), 817, 818, 820

5.     С. 128 № 824(усно) 1 частина, 826, 828, 829(усно), 830

6.     С. 129 № 833, 834 (усно), 837, 841

7.     С. 131 № 842, 849, 850

8.     С. 133 № 852 (усно), 853 (усно), 854, 856, 860

   Природознавство

1.Висаджування кімнатних рослин.

1. Повтори правила безпеки під час роботи з ріжучими приладами.

2. Разом з дорослим обережно відріж скальпелем чи ножем від рослини живець (частину стебла з 4–5 листками). Зріж два нижніх листки. Постав живець у воду

так, щоб місце, з якого зрізали листки, було у воді.

3. Після утворення 4–5 корінців посади живець у вологий ґрунт і накрий баночкою.

4. За зразком заповни таблицю в робочому зошиті.

Етапи роботи і результати спостережень

Початок досліду                    «    »   2016 

Поява корінців                       «    »   2016

Утворення 4–5 корінців        «    »   2016

довжиною до 1 см

Висаджування в ґрунт           «    »   2016

Поява першого листка           «    »   2016

  2.С. 88 -89

Перевір себе

1. За якими ознаками можна відрізнити сосну від ялини?

2. За якими ознаками хвойні рослини відрізняються від інших рослин?

3. У яких умовах ростуть сосни?

4. У яких умовах ростуть ялини?

5. Яке значення хвойних рослин у природі?

Практичне завдання

З’ясуй, які хвойні рослини ростуть у лісах вашої місцевості.

Розглянь гілки сосни і ялини. Замалюй розміщення на них хвої.

3.С. 92 – 94

Практична робота

(виконувати   вдома)

Тема: Умови розвитку рослин

Обладнання: пророщені рослини квасолі (гороху)  стаканчики зі зволоженим ґрунтом, піском, склянка (банка).

Хід роботи

1. Першу пророщену рослину постав на світло в тепле місце, поливай і розпушуй ґрунт. У цьому досліді для розвитку рослин є всі необхідні умови: поживні речовини, світло, тепло, вода, повітря.

2. Другу пророщену рослину постав до темної шафи.

Спостерігай, які зміни з нею стануться.

3. Третю рослину кілька днів не поливай. Спостерігай, що буде з нею. (Потім обов’язково полий.)

4. Четверту рослину посади в пісок, постав на світло і поливай. Спостерігай, чим ця рослина відрізнятиметься від першої.

Свої спостереження за рослинами записуй у робочий зошит. Після проведених дослідів зроби висновки про те, що необхідно рослинам для росту і розвитку.

Перевір себе

1. Які умови необхідні для проростання насіння?

2. Як розвивається рослина з насіння?

3. Які умови необхідні для росту і розвитку рослин?

  4. С. 95 -96

Перевір себе

1.     За якими ознаками можна впізнати вологолюбні рослини? Наведи приклади вологолюбних рослин.

2. Як рослини пристосувалися до життя в посушливих місцях? Наведи приклади рослин посушливих місць.

3. Наведи приклади світлолюбних рослин своєї місцевості.

 Англійська мова

Тема «Відпочинок та дозвілля»

Завдання з підручника

1)    Впр.1, с.72 – вивчити нові слова, переписати в словник.

2)    Впр.1, с.74, впр. 3 с. 75 – вивчити нові слова, переписати в словник.

3)    Впр.1, с.76 – вивчити нові слова, переписати в словник.

4)    Впр.1, с.78 – вивчити нові слова, переписати в словник.

5)    Впр.1, с.72 – читати, перекладати лист.

6)    Впр.1, с.75 – описувати малюнок.

7)    Впр.3, с.76 – вивчити вірш.

8)    Впр.1, с.78 – читати , перекладати.

Завдання у зошиті

 Lessons(урок) 2,3,4,5,  pages(завдання)– 45 – 50 – письмово.

Звертатися за консультацією до вчителів .

Телефон Т.Р. Поваляєвої  0975770259 ( телефонувати з 900 – до 1200 )

Телефон Н.М. Пристайчук  0978178254 ( телефонувати з 900 – до 1200 )

 

   Читання

Для вивчення напам’ять

С. 104  «Мрія»

С. 135  «Село …»

С. 167  « Вийшов травень з лісу.»

С. 169  « Співай, соловейку !»

 

 Електронна пошта rumira@ukr.net

 


 

Завдання для самостійного опрацювання на період з 01.02 по 05.02. 2016 року

Українська мова

С. 127 впр. 304, вивч. правило с.128, впр.306, 307

С. 129 впр. 308, 310, 311

С. 130 впр.313, вивч. правило с. 131, впр.314,315

 

Математика

С. 133 № 861, №864, №869

С.135 № 872, № 874, № 878

С.136 №880 (усно), № 883, № 885, №886

С.137 № 887 (усно), №889, №890,893, №895

 

Природознавство

С.28 – 33 (в зошиті)

Завдання виконати в зошиті з друкованою основою. Календар погоди.

 

Англійська мова

За підручником

1)    Впр. 1, с.80 – переписати словник, вивчити нові слова

2)    Впр.2, с. 80 – читати і переказувати.

3)    Впр. 1, с. 82 – читати і перекладати.

4)    Впр. 3 , с. 83 – читати , перекладати, вибрати правильні речення.

 

У зошиті

1)    Урок 6, с. 51-52 – письмово.