Дистанційне навчання 11 клас
Клас |
Предмет |
Вчитель |
Тема |
Завдання |
11 |
Алгебра |
Шрамко О.М |
Правила знаходження первісних. Знаходження первісної, що задовольняє дану умову. |
§25, №.25.5, 25.6, 25.8, 25.11, 25.12, 25.15, 25.17, 25.17. |
|
|
Shramko1973@ukr.net |
Визначений інтеграл та його геометричний зміст. Формула Ньютона- Лейбніца. |
§26 , №26.1 ,26.3, 26.4. |
11 |
Геометрія |
Шрамко О.М |
Поняття про тіло і поверхню обертання. Циліндр. Осьовий переріз циліндра. Переріз циліндра площиною,паралельною до основи. |
§13(ст. 106-108),§18(ст.154-156). |
|
|
|
Конус. . Осьовий переріз конуса. Переріз конуса площиною,паралельною до основи. |
§19(ст.163-165). |
Клас |
Предмет |
Вчитель |
Тема |
Завдання |
11 |
Алгебра |
Шрамко О.М Shramko1973@ukr.net |
Формула Ньютона- Лейбніца. |
§26, №26.8(1-12),26.9(1-9). |
11 |
Геометрія |
Шрамко О.М |
Конус.Циліндр. |
1.Кут при вершині осьового перерізу конуса дорівнює 120°.Чому дорівнює площа перерізу конуса, проведеного через дві твірні, кут між якими дорівнює 60°, якщо висота конуса дорівнює 1м? 2.У конусі проведено переріз через його вершину під кутом 30° до його висоти. Обчисліть площу перерізу, якщо висота конуса дорівнює 3 см , а радіус основи -5см. 3.Радіуси основ зрізаного конуса дорівнюють 11см і 16см , а твірна-13см.Знайдіть відстань від центра меншої основи до кола більшої. 4.Радіуси основ зрізаного конуса дорівнюють 3см і 7см , а твірна-5см. Знайдіть площу осьового перерізу цього конуса. 5.Прямокутна трапеція з гострим кутом 45° обертається навколо меншої бічної сторони. Знайдіть площу осьового перерізу конуса, утвореного в результаті цього обертання , якщо більша бічна сторона і менша основа відповідно дорівнюють 12 коренів з 2 см і 6 см.
|
Біологія 11 клас.
1. |
Колообіг речовин і потік енергії в екосистемах. Продуктивність екосистем Опрацювати п. 32,, пит..1 – 5,письмово пит. 4.. |
2. |
Загальна характеристика біосфери. Вчення В.Вернадського про біосферу Роль живих організмів у біосфері. Біомаса Опрацювати п. 34, пит..1 – 5,письмово пит. 3.. |
1. Вплив діяльності людини на стан біосфери.Опрацювати п. 36, пит..1 – 6,письмово пит. 3. Підготувати презентації на дану тему.
11 |
Історія України |
П.16,17,18, виконати письмово завдання в зошит, дивися додаток №4 П.19-20 |
11 |
Всесвітня історія |
П.14 П.15, заповнити таблиці№1, 2, на сторінці 112 письмово в зошит |
Додаток №4 (11 клас)
Історія України – п.20
Всесвітня історія – накреслити і заповнити таблицю в зошиті
країна |
столиця |
Кількість населення |
ВВП на душу нас. |
президент |
експорт |
Латвія |
|
|
|
|
|
Литва |
|
|
|
|
|
Естонія |
|
|
|
|
|
Білорусія |
|
|
|
|
|
Грузія |
|
|
|
|
|
Азербайджан |
|
|
|
|
|
Вірменія |
|
|
|
|
|
Казахстан |
|
|
|
|
|
Киргизія |
|
|
|
|
|
Узбекистан |
|
|
|
|
|
Туркменія |
|
|
|
|
|
Таджикистан |
|
|
|
|
|
Молдова |
|
|
|
|
|
Укр. Мова 11 клас
Опрацювати теоретичний матеріал на с. 263-264
Виконати письмово в зошиті вправу 439
Опрацювати теоретичний матеріал на с.267-269
Виконати письмово в зошиті вправи: 445, 446
Виконати тестові завдання (письмово)
Пряма і непряма мова. Цитата. Діалог
Завдання 1-6 мають по чотириваріантивідповідей, середякихлише ОДНА правильна. Оберітьправильнувідповідь.
1. Виберітьваріант, який є закінченнямвизначення.
Чужемовлення, переданедослівно, без змін, називається…
А) прямою мовою; В) діалогом;
Б) непрямою мовою; Г) цитатою.
2. Виберіть рядок, де є непрямамова (окремірозділові знаки пропущено).
A) Коли дивлюсь туди он, на захід, інодічомусь так сумно-сумностає, говорила Маша (О. Гончар).
Б) Чогозажурився, мійлюбийкозаче – питаєдівчинавродлива (Леся Українка).
B) Варвара запитала у начальника, чиможнапослатителеграму в Москву: унеї там занедужаламати (Л. Первомайський).
Г) Яка тирозкішна, Земле, думала Маланка. Весело засівати тебе хлібом, прикрашати зелом, заквітчатиквітами (М. Коцюбинський).
3. Виберіть рядок, у якому цитату записано правильно
A) Спали мені на думку відомі рядки, в якихПавлоТичина закликав природу хлюпни нам, море, свіжілави! О земле, велетнів роди!
Б) «Найбільше і найдорожче добро в кожного народу – цейогомова…» – писав ПанасМирний.
B) В. Сухомлинськийзазначав, щолюбов до Батьківщининеможлива без любові до рідного слова.
Г) Уявапоетамалювалатаку картину:
«Летим. Дивлюся, аж світає,
Край неба палає,
Соловейко в темнімгаї
Сонцезустрічає» (Т. Шевченко).
4. Виберітьречення, якевідповідаєсхемі: «П», – а. (розділові знаки пропущено).
A) Що ж не даєменіпромовить просто Так, доле, тиміцніша, я корюся (Леся Українка).
Б) Ніщо так не красить людину, як натхнення, подумала Ярослана (О. Гончар).
B) А цети, Максиме зрадів Карно, дивлячисьувікно. Заходь, заходь! (М. Коцюбинський)
Г) Чивпізнаєш мене, Петре промовив до Кавуна Джеря (І. Нечуй-Левицький).
5. Виберітьречення, де правильно розставленовсі знаки при пряміймові.
A) «Щасливийти в нас, Даньку» – щебетали дівчата, хрумаючи бублики (О. Гончар).
Б) «Де ж він, де?» – гукнув Бертольдо, – «Що ж вінкриєтьсяміж вами?» (Леся Українка)
B) «Щоце за дівчина? Де вона взялася в нашомуселі, – думавмолодийДжеря (І. Нечуй-Левицький).
Г) Бабуся питає: «А що, дітки? Чогоприйшли, мої соколята?» (Марко Вовчок)
6. Виберітьречення, у якому допущено помилку при замініпрямоїмовинепрямою.
A) Батько сказав дітям, що час збиратися в дорогу.
Б) Сам до себе говорив Тимофій, що земля найкращепахневосени.
B) Карпо запитав, чи будете ставитипаркан, чи без паркануобійдеться.
Г) ОленаПетрівна запитала, хто купив Ользітакегарненамисто.
Завдання 7-9 маютьнаметівстановленнявідповідностіміж рядками. До кожного рядка, позначеного цифрою, доберітьвідповідник, позначений буквою.
7. Установітьвідповідністьміжпоняттями та прикладами.
1. Пряма мова;
2. діалог;
3. непряма мова;
4. цитата.
А) Мати через пліт запитала сина, кудивінзібрався (М. Стельмах).
Б) М. Рильський говорив, що «слово «вчитель» з давніх-давенкористуєтьсявеликоюшаною у народі».
В) – Добриденьдідусю! – вітається хлопчик.
- Добридень, синку! – радієдід. – Сідай, я
тебе яблучкомпочастую з медом (О. Іваненко).
Г) «Та чим же я вам досадив?» – Ягнятко, плачучи, питає (Л. Глібов).
8. Установітьвідповідністьміж схемами та реченнями (окремірозділові знаки в реченнях пропущено)
1. А: «П!»
2. »П!» -а.
3. »П, – а, – п?»
4. »П, – а. – П!»
A) ЩосьнамалюваврозпитувалаМарійка (Ю. Мушкетик).
Б) І голос сильний нам з гори, як грім, гримитьЛупайтецю скалу (І. Франко).
B) Моїдрузі – вбогібідолахи говорить Кармель От моїдрузі (Марко Вовчок).
Г) Здоров був, любийжінка говорила, а в голосіїїсльозабриніла (Леся Українка).
Д) За що ж хто-небудьпопитає Зозуля Півнявихваляє (Л. Глібов).
9. Установітьвідповідністьміжреченнями та розділовими знаками, пропущеними у них.
1. Кома;
2. двокрапка;
3. лапки;
4. тире.
А) «Прощай, Самсоне! – крикнула зрадлива – Ти думав, щодля тебе я забуду родину? (Леся Українка)
Б) «Чого ж тебе понесло в поле? Чого?» допитуваласьмати (С. Васильченко).
В) «Я цієїпіснініколи не чув – сказав студентові Тарас. – Ви її всю знаєте?» (О. Іваненко)
Г) «А де ж Василько» – поспитавбатькоперегодом (М. Коцюбинський).
Д) Зозуля прилетіла дочорного Дрозда, питає «Щотиробиш?» (Г. Сковорода)
Прочитайте текст (окремірозділові знаки пропущено). Виконайтезавдання 10-11 до нього
(1) На току, біляклуні, безугавногупаютьціпи.
(2) Помітивши малого сина з житнімвінкомна шиї, батькоусміхається, кидаєсусідовіТипоглянь, Олексію, до чогододумавсяхлопець
(3) А що, буде хліборобізсина, – кажедядько. (4) І вони зновуналягають на ціпи. (5) А Василькосідає на купу соломищойновимолоченого жита, поринає в неї і засинає. (6) Прокинувсявід того, щобатькообережно взяв його на руки, претулив до грудей і легко поніс до хати. (7) Ой ти ж молотникумій, – шепотів стиха, і Василькові так гарнобуло на батьківських руках, натруджених і теплих, що пахли снопами.
(За І. Цюпою)
10. Позначтеречення, у якому допущено орфографічнупомилку.
11. Позначтеречення з прямою мовою, яке відповідаєсхемі А: «П!»
12. Складітьдіалог «Веселіканікули» (8-10 реплік) й запишітьйого, правильно розставивширозділові знаки. Складеніреченняповинніматирізніконструкції: пряма мовауживатися і до, і післяслів автора, слова автора посерединіпрямоїмови.
Опрацювати теоретичний матеріал на с. 65-66, розглянути зразки протоколу та витягу з протоколу на с. 66,
Виконати вправи письмово 75, 76, 77
Виконати письмово тести
Складне речення
Варіант - 1
1. Укажіть ознаки складного речення.
§ А Має одну граматичну основу.
§ Б Може мати сурядний, підрядний, безсполучниковий зв’язки.
§ В Частини завжди залежать одна від одної.
§ Г Рівноправні частини не існують на рівні підрядного зв’язку.
2. У якому реченні розділові знаки стоять правильно?
§ А Що правда на світі є, Зачіплянка в цьому не раз переконалась з’явилась таблиця на соборі. (О. Гончар).
§ Б Молодий узяв Катрю під руку й повів до хати вузеньким коридором, бо хуторяни не дуже розступалися кожному хотілося подивитись на приїжджих зблизька (Г. Тютюнник).
§ В Справді вдома ще спала б, а тут встає до схід сонця, тут саме життя підіймає, бо рано починається трудовий день тих, хто споруджує канал (О. Гончар).
§ Г Заснула хвиля у броді, заснув і присілок над бродом. А до нього ніяк не дотягне своє снування той волохатий, що так дитинство нагадує, сон — перед жнивами він завжди тільки скрадається за Данилком, а коли й прихопить його, то лише на якусь часинку (М. Стельмах).
3. У якому реченні розділові знаки розставлені правильно?
§ А Ось так воно й виходить: коли хтось високо злетить, то неодмінно низько сяде (М. Стельмах).
§ Б Буває ж так що людину тягне, настійливо тягне кудись, — ось так і його тягнуло з тої миті, як тільки він побачив із степу це бойове судно що, мов сама його мрія, силуетно застигло на обрії… (О. Гончар).
§ В День був такий самий, нічого не приніс, абатство завалене шматтям туману завмерло, ждало, прислухалося (П. Загребельний).
§ Г З рушницею полюють перепілок восени, коли вже просо вклоняється хазяїнові повними китицями пшоняної каші, а навкруги проса — куди оком кинеш, — самі стерні та копи та скирти… (О. Вишня).
4. Які розділові знаки слід поставити замість цифр у реченніВ кухні затихла 1 потім знов зачалась балачка 2 але Трохим вже не мішався 3 він мовчки сидів і постукував пальцями по столі (В. Винниченко)?
§ А Кома.
§ Б Тире.
§ В Двокрапка.
§ Г Крапка з комою.
5. З’ясуйте, де складнопідрядне речення з підрядним мети.
§ А Слова натягувать, як луки, щоб вчасно збити на льоту нерозшифрованої муки невідворотну німоту.
§ Б Чи я ж того хотів, що сталось.
§ В Якове, а щоб тобі пусто було.
§ Г Наші тихенько йдуть; аби ж тільки їх не помітили.
6. Укажіть складнопідрядне речення з підрядним місця.
§ А Не живе ледачий, де кипить робота.
§ Б Веди мене ти сам, як ти хочеш.
§ В Я керував стерном, до певної мети мій човен плив.
§ Г Певно, Якове, зостанемось ми вдвох з тобою, бо всі поляжуть.
7. Позначте складнопідрядне речення з підрядним з’ясувальним.
§ А І ніяк ми не вгадаєм, що зробилось з нашим краєм.
§ Б Та перед смертю дітям повтори ту казку, що лишилася, як спомин.
§ В Я син твій, син, що йшов за тебе на смерть.
§ Г Аж власний світ у ній почне рости, у якому будуть теж сонця і зорі.
8. Зазначте складнопідрядне речення причини.
§ А Ні, певно, ти поліг в курганах, бо ти не міг би буть в кайданах.
§ Б Везли, щоб там в краях холодних згноїти велетнів народних.
§ В То колють коней шаблями в морди і під боки, щоб роз’ярить.
§ Г Веди мене мерщій —я смерть вже чую.
9. Виконайте повний синтаксичний розбір речення, розставте розділові знаки Непомітно наче риба в глибині пропливають літа не вловити їх неводом ні вороними кіньми догнати і не прийдуть вони до тебе як ті далекі родичі в гості (За М. Стельмахом).
Варіант-2
Варіант 1
Завдання 1–10 мають по чотири варіанти відповіді, серед яких лише один правильний. Потрібно вибрати правильний варіант відповіді.
1. Складним є речення:
А Верби, схилившись над тихим Дінцем, розчісують коси зелені.
Б На заході ще жевріло небо, а в степу вже заходила ніч.
В Липневий день мандрує пішки, казки нашіптує малечі.
Г Пішла дорога то маленькими сосновими лісками, то болотами, то полями.
2. Тире потрібно поставити між частинами складносурядного речення (розділові знаки не розставлено):
А Сині роси зблискували на травах і сонце купалося на левадах.
Б Десь у хлібах кричав перепел і туман стелився од річки.
В На хвилину раптом стихли голоси і спинилися тіні.
Г Хвилина ще і схід розпише в сліпучі барви небосхил.
3. Кома не ставиться в реченні (розділові знаки не розставлено):
А На подвір’ї голосно сміються діти і пурхають горобці.
Б І жмуриться вікнами наша хатина і шепче задумливий сад.
В Жайворонок заспівав для своєї жіночки і їй теж захотілося злетіти в небо.
Г Мені потрібне слово а не слава.
4. Складносурядне речення утвориться, якщо серед варіантів продовження речення «Зранку ми почали непокоїтися…» обрати:
А так що настрій зіпсувався на цілий день;
Б проте погода посприяла нам і цього разу;
В й обговорювати можливі перешкоди;
Г передчуваючи серйозні ускладнення.
5. Не слід ставити коми між частинами складносурядного речення (розділові знаки не розставлено):
А Рясніє дощ і падає лункіше м’яких краплин розмірене биття.
Б Знову яблуні буйно цвітуть і лунає знайомий мотив.
В Грім одгримів і солодкою млостю спокою віє од цвіту вишень і сирої землі.
Г Вишневі зацвіли сади і сніг пахучий падає на воду.
6. Кома перед і ставиться в реченні (розділові знаки не розставлено):
А Мова українська сповнена поетичної грації і тому досить важка для перекладу.
Б Доба Мазепи це час економічного політичного і культурного відродження України після Руїни.
В Треба зазначити що економічних понять в останні десятиліття з’являється все більше і більше.
Г Жовто-блакитні барви символізують дві першооснови буття дух і матерія добро і зло вогонь і вода батько і мати.
7. Складнопідрядне речення з підрядним означальним:
А Рідну пісню треба захищати так, як захищають рідний край.
Б А доки є пісня, нікому не вдасться захмарити небо моєї душі.
В Духовність — озонова пелюстка, що так бережно огортає планету й не дає зруйнувати життя.
Г Народе мій, як добре, що ти у мене є на світі.
8. Складносурядним є речення:
А Тонкі брови, русяві дрібні кучері, рум’яні губи — усе це дихало молодою парубоцькою красою.
Б Гляньмо на трепетну землю — і тоді відкриється нам на зелено-голубому обличчі планети край, схожий на серце.
В У дівчині пробуджується мати — творець нового життя.
Г Як простір немислимий без руху, так поезія неможлива без думки.
9. Яке з наведених складносурядних речень має спільний другорядний член?
А Минуло кілька недовгих хвилин, і вони сиділи поруч над водою, у гущавині дикого терника на камені (С. Васильченко).
Б Був час обідньої перерви — і все живе поховалося в затінки, вщухло, принишкло (О. Гончар).
В Співають ідучи дівчата, а матері вечерять ждуть (Т. Шевченко).
Г Де-не-де біля вирв сивіє безводний полин або кущиться пахучий чебрець (О. Гончар).
10. Виділіть складнопідрядне речення, у якому засобом зв’язку є сполучник.
А Де молодий вогонь, що серце пік? (Д. Павличко).
Б У карих очах було стільки щастя, що Оксані за цілий вік не вичерпати його (Я. Качура).
В Збратав нас труд, що творить чудеса (М. Рильський).
Г Історія, що сколихнула душу, здається мені дуже значущою (Ч. Айтматов).
Завдання 11–15 мають по шість варіантів відповіді, серед яких лише два правильних. Потрібно вибрати два правильних варіанти відповіді.
11. Визначте складнопідрядні речення:
А Не видно і самого океану з височини, а тільки гори хмар, то снігових, то сивих, то блакитних… (М. Рильський).
Б Якщо сьогодні я прийду до неї, вона мене в Александрію візьме (Леся Українка).
В Орел мухи не ловить, а слон за мишею не ганяється (Народна мудрість).
Г В моїй душі мелодія осіння, та в ній я чую ноти весняні (В. Сосюра).
Д Десь на краю села дівчата співали веснянки, гомоніли й галасували діти (С. Васильченко).
Е Людина відчуває свою слабкість тоді, коли її покидають надії (Б. Харчук).
12. Укажіть, у яких складносурядних реченнях кому поставлено помилково:
А Хай лягають зморшки на обличчя, і все вище тисне кров моя, юності в Вітчизни я позичу і пісень позичу в солов’я (В. Сосюра).
Б Або гори Карпати сповиті в синяві мряки, або непроглядні густі праліси синіють здалека, немов зачарований, замкнений у собі, окремий світ (О. Кобилянська).
В Ворожа авіація йшла на місто хвиля за хвилею, та особливо спрямовувався удар по головних об’єктах: Дніпрогес, вокзал, «Запоріжсталь» (Я. Баш).
Г Верба ще більше постаріла, зараз у її дуплі нуртує вода, а на вершечку веселкою грає сиворакша (М. Стельмах).
Д В ті грізні й неповторні дні легенди були буденною дійсністю, і творились вони звичайними смертними юнаками й дівчатами, дітьми й дідами (Ю. Збанацький).
Е На тонкій шиї чорнів шнурок з дукачем, та червоніло дрібне добре намисто (І. Нечуй-Левицький).
13. Укажіть речення, в яких підрядні комою не відділяються (розділові знаки пропущено):
А Я не можу збагнути що саме.
Б Бідні ми як коні на припоні (І. Франко).
В Мене цікавить не як це сталося а які можливі наслідки цього факту.
Г Я не розумію що це.
Д Брат прийде та не знати коли.
Е Я аж почервоніла так засоромилася. (І. Нечуй-Левицький).
14. Укажіть складні безсполучникові речення, в яких між простими реченнями слід ставити двокрапку (розділові знаки пропущено):
А Старий присувається до вікна, зазира всередину й бачить у хаті за столом сидять гості… (М. Коцюбинський).
Б Що за літо заробить Мотря те за зиму і проживуть (Панас Мирний).
В Вона їм не дорога їм дорогі ґрунти та обори.
Г Вхаті грека пахло часником та смаженими грецькими ковбасками густий пах ладану не міг подолати ті запахи.
Д Так і його царська милість велів дати гетьману булаву в Переяславі.
Е Учися як слід то й добре буде. (З творів Ю. Мушкетика).
15. У яких реченнях між частинами слід ставити тире (розділові знаки не розставлено)?
А Він вважав себе багатим є молодість є сила є нестерпне бажання працювати (С. Скляренко).
Б Помажу мов медком солодше буде з’їсти (Л. Глібов).
В І досі сниться під горою між вербами та над водою біленька хаточка стоїть (Т. Шевченко).
Г Вітер війнув листя з клена жовте, жовтаво-золоте полетіло (П. Тичина).
Д Народ хвилюється і це моя вина (О. Довженко).
Е Фіалки на столі прив’яли, а небо квітне у вікні (М. Рильський).
Завдання 16 передбачає встановлення відповідності. До кожного рядка, позначеного цифрою, потрібно дібрати відповідник, позначений буквою.
16. Установіть відповідність між складними безсполучниковими реченнями та розділовими знаками, які необхідно в них поставити:
Розділовий знак
1 тире;
2 кома;
3 двокрапка;
4 крапка з комою.
Речення
А Тихо й нудноі спека пекельна… (С. Васильченко).
Б Скільки глянеш вилискують розгойдані хліба (О. Довженко).
В Лаврін не поганяв волів він забув і про воли і про мішки й тільки дивився на Мелашку (І. Нечуй-Левицький).
Г На хвилину раптом стихли голоси і спинилися тіні (Л. Смілянській).
Д Закурілася земля задиміла пішов дощ дрібний та тихий мов крізь сито засіяв стрепенулися темні ліси і розправляючись підставляли своє загоріле листя під дрібні дощові краплі (Панас Мирний).
українська література 4 год
1.Еміграційна література “Празька поетична школа” української поезії та її представники. Євген Маланюк .Життя та творчість (Вивчити матеріал з підручника. Скласти хронологічну таблицю життя та творчості Є.Маланюка.)
2. «Під чужим небом ”,”Стилет чи стилос ” Анілізувати твори .(Один з віршів вивчити напам’ять) (на вибір ).
3. І.Багряний .Основні віхи життя й творчості митця.(План у зошиті написати )
4. Прочитати роман “Тигролови”
5 О.Довженко.”Україна в огні”. Прочитати твір. Виписати в зошит цитати для характеристики головних героїв.
1. Явище шістдесятництва. Нью-Йоркська група. Скласти конспект.
Василь Симоненко. Творча біографія митця. Образ України, громадянський вибір поета.
Віршові розміри (повторити).
Вивчити напам’ять «Задивляюсь у твої зіниці…».
2. Дмитро Павличко. Основні відомості про поета, перекладача. Громадянські мотиви лірики.
Скласти план у зошиті біографії та творчого шляху.
Вивчити напам’ять «Два кольори», «Коли ми йшли удвох з тобою…»
Зарубіжна література 11 клас
Прочитати драму Б.Брехта «Життя Галілея»
Виконайте у зошитах тест за драмою Б.Брехта «Життя Галілея»
Тест
1. «Життя Галілея» за жанром:
а) філософська драма; б) історична драма; в) психологічна драма.
2. Зонги (вірші), що передують кожній сцені драми «Життя Галілея»:
а) стисло передають, пояснюють її ідею та зміст;
б) вражають авторське ставлення до зображуваного;
в) формулюють проблему, що розглядається.
3. Художній конфлікт драми «Життя Галілея» - боротьба:
а) Галілея з неуцтвом та інквізицією;
б) церкви з розповсюдженням науки, знань;
в) різних світоглядних систем та ідей.
4. Основна проблема драми «Життя Галілея»:
а) відповідальність вченого за наслідки своєї діяльності;
б) складні стосунки вчених і релігійних сил;
в) вибір між матеріальним благополуччям та істиною.
5. Галілей переїжджає з Падуї до Флоренції, бо:
а) рятується від переслідувань інквізиції;
б) Флоренція – батьківщина руху гуманізму;
в) шукає матеріальної незалежності, свободи.
6. У фіналі п’єси Галілей так оцінює своє відступництво:
а) виправдовує необхідністю подальшої праці, таємної боротьби;
б) пояснює слабкістю, вболіванням за долю сім’ї, страхом тортур;
в) вважає себе зрадником науки, не гідним звання вченого і поваги.
7. Символом матеріальної залежності генія, вченого, людини взагалі від реалій життя в драмі є:
а) гроші; б) склянка молока; в) телескоп; г) гуска.
8. «Нещасна та країна, що потребує героїв», - ця фраза Галілея є:
а) виправданням свого зречення;
б) позицією вченого, який працює не заради слави;
в) позицією егоїста, який себе ставить понад усе.
9. Українською мовою п’єсу «Життя Галілея» переклав:
а) Зісман ; б) Стус; в) Попович.
10. Брехта гітлерівський уряд позбавив німецького громадянства за антимілітаристський характер:
а) драми «Страх і відчай у Третій імперії»;
б) драми «Матінка Кураж і її діти»;
в) вірша «Легенда про мертвого солдата».
11. Характер свого театру Брехт визначив як:
а) драматичний; б) дискусійний; в) епічний.
12. Суть «ефекту очуження»:
а) здивувати глядача неймовірністю зображуваного;
б) викликати неприйняття, заперечення зображуваного;
в) викликати критичне сприйняття зображуваного.
Прочитати роман А.Камю «Чума».
Завдання з ХІМІЇ
11 клас
Повторити §24, 25.
Опрацювати §27, вивчити хімічні властивості естерів та жирів.
Письмово виконати № 230 – 232, 234, 235 – 242 J
Опрацювати стор. 181 – 185 (мило). Письмово виконати № 226 – 229.
Опрацювати §28, вивчити властивості глюкози.
Письмово виконати № 244 – 251 J
Інформатика
Тема «Бази даних. Системи управління базами даних»(4 год)
Опрацювати § 3.1-3.4
Виконати завдання 3б (с. 120), 2,4 (с. 126), 3 (с. 131), 2 (с. 139).
Фізика
Тема «Електромагнітні коливання і хвилі»(6 год)
Опрацювати § 29-34
Виконати вправи 25 (№ 2, 4), 26 (№ 1, 2), 27 (№ 2 -4).
English Form 11
Lesson 1
1) Write down the words p. 144. Learn the words.
2) Do in written form Ex a p.146
Ex a p.147
Lesson 2
1) Read the text p.150-153
2) Read the text p.160-161
Lesson 3
1) Write down the words p. 162
2) Read Ex II p.163-164
Lesson 4
1) Read about New Zealand p. 174-176
2) Read p. 177-179
3) Write down a report p. 179
4) Be ready to speak about
- Canada
- Australia
- New Zealand
Економіка
Опрацюйте п. 4.3 "Ринок землі" підручника , с. 60 – 62.
Занесіть до словника нові терміни.
Запишіть до робочих зошитів формули для визначення ціни землі.
Якщо виникнуть запитання, пишіть на мою електронну адресу
vertiporoch@gmail.com
Опрацюйте п. 4.5 "Що таке ринок інформації та які він має особливості" підручника , с. 64 – 67.
Занесіть до словника нові терміни.
Дайте відповіді на контрольні запитання с. 67 - 68.